#1
·
לפני 20 שנים
למרבה השמחה (או הצער, תלוי מאיפה תסתכלו), צברנו רשימה של 4 טייסים בתור לגיוס. אנחנו כרגע חסרי יכולת להתמודד איתם במהירות.
לכן, גיוס של טייסים חודשים מוקפא עד להודעה חדשה. אני מעריך שבעוד מספר חודשים עם עליית IFS נוכל לחזור לקליטת מתגייסים.
אתם מוזמנים לפנות אלינו בהודעות אישיות בפורום או דרך אתר הטייסת, בכל נושא פרט לגיוס -
www.101vfs.2ya.co.il
עמכם הסליחה.
טייסת 101.
לכן, גיוס של טייסים חודשים מוקפא עד להודעה חדשה. אני מעריך שבעוד מספר חודשים עם עליית IFS נוכל לחזור לקליטת מתגייסים.
אתם מוזמנים לפנות אלינו בהודעות אישיות בפורום או דרך אתר הטייסת, בכל נושא פרט לגיוס -
www.101vfs.2ya.co.il
עמכם הסליחה.
טייסת 101.

