66 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 טייסת 101 נסגרת למתגייסים
דיון

טייסת 101 נסגרת למתגייסים

4 הודעות 2,478 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
למרבה השמחה (או הצער, תלוי מאיפה תסתכלו), צברנו רשימה של 4 טייסים בתור לגיוס. אנחנו כרגע חסרי יכולת להתמודד איתם במהירות.

לכן, גיוס של טייסים חודשים מוקפא עד להודעה חדשה. אני מעריך שבעוד מספר חודשים עם עליית IFS נוכל לחזור לקליטת מתגייסים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בהודעות אישיות בפורום או דרך אתר הטייסת, בכל נושא פרט לגיוס -
www.101vfs.2ya.co.il

עמכם הסליחה.

טייסת 101.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#2 · לפני 20 שנים
אני לגמרי מבין אותכם זה הדבר הכי טוב לעשות וזה עושה את הטייסת שלכם אפילו יותר איכותית כי אתם משקיעים בחדשים ולא מדריך על 10 אנשים ....
כל הכבוד ובהצלחה ואוליי תשתף אותנו בקצת תמונות מהאימונים ? 😎

Preflight Forums Administrator
#4 · לפני 20 שנים
אם אתה שואל אותי אז סגירת הגיוס היא דבר מצוין לנו כרגע והתבצע משיקולים שרק יתרמו לנו.
בתקופה זו יש לנו טיפה בעיה לטפל בכמות מתגייסים גדולה (דבר מצוין! אני שמח לראות שיש קהילה לסימולטור) ולכן החלטנו להתמקד בארבעה שנמצאים כרגע בגיוס.
עמית
סמ"ט וקצין גיוס טייסת 101 הוירטואלית
http://www.101vfs.2ya.co.il/

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.