62 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים מי שגר ברחובות
דיון נעול

מי שגר ברחובות

4 הודעות 1,509 צפיות לפני 18 שנים
#3 · לפני 18 שנים
למה?
אנשים שגרים פה רואים את זה גם עם הם בדואים או מוסלמים או לא יודע
#4 · לפני 18 שנים
lironum96 כתב/ה:למה?
אנשים שגרים פה רואים את זה גם עם הם בדואים או מוסלמים או לא יודע


ביקשנו יותר מפעם אחת לא לפרסם מידע כזה או אחר על פעילות חיל האויר, אני גם לא רואה
שום טעם בפרסום כזה ולא מבין למה פתחת דיון בנושא, מה אתה רוצה לומר?
מי שמכיר מכיר, בוא נשאיר את זה כך, לפעמים מידע שנראה תמים לכאורה עלול לפגוע
בלי כוונה כמובן בבטחון שדה.

אז שוב אני מבקש, חידלו מפתיחת דיונים בנושא זה, תודה.

ננעל.
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.