דור, תודה על חוות הדעת, אנחנו שמחים שאתה נהנה משהותך בשרת ובטיסותיך בסינרי!
רותם, אתה מוזמן להוסיף אותי בינתיים לICQ, 485568346
אגב, הוצאנו חבילה חדשהשכוללת את הסינרי, ואת הצביעות של ויגיימס שהכנו גם כן,
http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1053788
בהצלחה והמשך טיסה נהימה בשרת שלנו!
חבר'ה תתחילו להראות קצת חיים באזור ת''א.
עשינו עכשיו בחינות לפקח LLHZ, היה 10+ טייסים.
אמרתם שאפשר בעברית איך שבאתי כולם התחילו לצעוק עליי
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"
[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
בצ'ט רק אנגלית, יש הודעה אוטומטית שמזהירה.
חח ואף פעם לא מרחיקים...
היו מלא בעיות לקראת הסוף,
אני בחנייה בנתב''ג והוא עשה לי OVERSPEED.....
והשתגע לי באוויר.
ניר זאת אשמתי, לא הבנתי איך משתמשים במערכת של המז"א 😳
למי שלא יודע, אני מנהל הפיקוח בשרת.
בחנתי היום את גלעד, מ VFS, והוא תחת השגחות כרגע.
גלעד טיפל מאוד יפה ביותר מ 10 טייסים חדשים שפאליו לא התחילו את הקורס ב VFS.
לגבי האי,
מדהים, רוני עשה עבודה מעולה, ובקרוב יהיו עדכונים.
חבר'ה, תכירו את שחר, הוא מנהל הפיקוח של השרת שלנו, רוצים להבחן לעמדה כלשהי? אתם מוזמנים לדבר איתו, או לדבר איתי ואפנה אתכם אליו כבר.
היום כמו שאתם יודעים היה מבחן בהרצליה, חשוב שתבינו, זה לא סתם שרת שהולך להיסגר תוך שבועיים, אנחנו הולכים להשקיע המון מזמננו כדי שתוכלו להנות בשרת שלנו🙂
השרת לא חזק מספיק.
ודבר נוסף
למטרה כשאני טס בקינג אייר המטוס נוטה לי בהמראה..
אני לא מצליח לנחות כל פעם המטוס לא משנה איזה מטוס פונה לי ימינה בחדות זה קורה רק כשאני מנסה להמריא ואו לנחות.
nir3277, לא חזק?
הוא מקבל כל אחד עם ראוטרים ובלי
דור טל
מהירים כברק, עוקצים כעקרב
ניר, השרת הנ"ל יושב על אחד מהשרתים החזקים בארץ.
אז למה יש את כל הלאגים רק בשרת הנ''ל?
כמצוין למעלה..
לא ידוע לי על לאגים למינהם אבל אוכל לבדוק.
תודה יפה אתמול שיחקתי
היה מאוד כיף תודה !
במיסגרת שיתוף הפעולה עם VFS, אנו מארחים אותם בשרת שלנו עד שיהיה להם שרת.
עד אז, השרת יהיה סגור בימים ובזמנים האלו:
ראשון: 20:30 עד 23:00
שני: 20:30 עד 23:00
שלישי: 20:30 עד 23:00
רביעי: 20:30 עד 23:00
חמישי: 20:30 עד 23:00
סגירת השרת בשעות אלו על מנת לספק את הצרכים של VFS במסגרת שת"פ זה, השרת נסגר על שיבצעו את הקורסים שלהם בראש שקט.