106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שרת ישראלי חדש לFlight Simulator
דיון

שרת ישראלי חדש לFlight Simulator

49 הודעות 4,995 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
דור, תודה על חוות הדעת, אנחנו שמחים שאתה נהנה משהותך בשרת ובטיסותיך בסינרי!

רותם, אתה מוזמן להוסיף אותי בינתיים לICQ, 485568346
אגב, הוצאנו חבילה חדשהשכוללת את הסינרי, ואת הצביעות של ויגיימס שהכנו גם כן,
http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1053788

בהצלחה והמשך טיסה נהימה בשרת שלנו!
#4 · לפני 18 שנים
אמרתם שאפשר בעברית איך שבאתי כולם התחילו לצעוק עליי
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#6 · לפני 18 שנים
חח ואף פעם לא מרחיקים...
היו מלא בעיות לקראת הסוף,
אני בחנייה בנתב''ג והוא עשה לי OVERSPEED.....
והשתגע לי באוויר.
#7 · לפני 18 שנים
ניר זאת אשמתי, לא הבנתי איך משתמשים במערכת של המז"א 😳
למי שלא יודע, אני מנהל הפיקוח בשרת.
בחנתי היום את גלעד, מ VFS, והוא תחת השגחות כרגע.
גלעד טיפל מאוד יפה ביותר מ 10 טייסים חדשים שפאליו לא התחילו את הקורס ב VFS.
לגבי האי,
מדהים, רוני עשה עבודה מעולה, ובקרוב יהיו עדכונים.
#8 · לפני 18 שנים
חבר'ה, תכירו את שחר, הוא מנהל הפיקוח של השרת שלנו, רוצים להבחן לעמדה כלשהי? אתם מוזמנים לדבר איתו, או לדבר איתי ואפנה אתכם אליו כבר.

היום כמו שאתם יודעים היה מבחן בהרצליה, חשוב שתבינו, זה לא סתם שרת שהולך להיסגר תוך שבועיים, אנחנו הולכים להשקיע המון מזמננו כדי שתוכלו להנות בשרת שלנו🙂
#9 · לפני 18 שנים
השרת לא חזק מספיק.
ודבר נוסף
למטרה כשאני טס בקינג אייר המטוס נוטה לי בהמראה..
אני לא מצליח לנחות כל פעם המטוס לא משנה איזה מטוס פונה לי ימינה בחדות זה קורה רק כשאני מנסה להמריא ואו לנחות.
#11 · לפני 18 שנים
ניר, השרת הנ"ל יושב על אחד מהשרתים החזקים בארץ.
#12 · לפני 18 שנים
אז למה יש את כל הלאגים רק בשרת הנ''ל?
כמצוין למעלה..
#13 · לפני 18 שנים
לא ידוע לי על לאגים למינהם אבל אוכל לבדוק.
#14 · לפני 18 שנים
תודה יפה אתמול שיחקתי
היה מאוד כיף תודה !
#15 · לפני 18 שנים
במיסגרת שיתוף הפעולה עם VFS, אנו מארחים אותם בשרת שלנו עד שיהיה להם שרת.
עד אז, השרת יהיה סגור בימים ובזמנים האלו:

ראשון: 20:30 עד 23:00
שני: 20:30 עד 23:00
שלישי: 20:30 עד 23:00
רביעי: 20:30 עד 23:00
חמישי: 20:30 עד 23:00

סגירת השרת בשעות אלו על מנת לספק את הצרכים של VFS במסגרת שת"פ זה, השרת נסגר על שיבצעו את הקורסים שלהם בראש שקט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.