Eagle_King כתב/ה:יש בקר תמיד בטיסות.
שיבדוק את זה,
לפי דעתי זה יהיה יותר מקצועי,
יכולו לראות איך החניך מתואם עם תעופה זרה,
וריאליסטיות.
Eagle_King כתב/ה:אני לא מבין למה לסגור אותו כל פעם.
אין לי בעיה שיהיה קורס.
אבל תגדירו מקום אסור לטיסה, ושיהיה בקר טיסה שיעדכן.אנשים רוצים להנות מזה ובניהם אני וחבריי.
תשמע, אתה משום מה סותר פה את עצמך, מצד אחד שחניך הסתדר עם תנועות אחרות ומצד שני שיגדירו מקומות אסורים לטיסה, אז מה עשינו בזה ???
אם הנתיב של הקורס באותו שיעור זה הרצליה חיפה, ולך כ"טייס פשוט" ולא חניך, לא יכול לטוס באותו נתיב או באותו רדיוס, אז מה עשינו בעצם? הרי גם אם יהיה פיקוח, הרי מאוד יכול להיות שהוא בכלל בכלל לא יפקח עליך, הכוונה היא שאתם לא תהיו באותו ערוץ פיקוח (למשל חגב ופלוטו)
בכל אופן, אני בעד הרעיון של לסגור את השרת לזמן מסויים בשביל הקורסים כי תמיד יש חבר'ה שיפריעו וגם הם סה"כ חניכים, הם יראו עוד מטוס באוויר והם יתחילו להכנס ללחץ אולי...
נתי קלומר