116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שרת ישראלי חדש לFlight Simulator
דיון

שרת ישראלי חדש לFlight Simulator

49 הודעות 4,995 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
nir3277 כתב/ה:השרת לא חזק מספיק.
ודבר נוסף
למטרה כשאני טס בקינג אייר המטוס נוטה לי בהמראה..
אני לא מצליח לנחות כל פעם המטוס לא משנה איזה מטוס פונה לי ימינה בחדות זה קורה רק כשאני מנסה להמריא ואו לנחות.

באיזה מסלול המראת? כי אני סידרתי שמה רוחות של 20 קשר אז יכול להיות שזה הפריע לך 💡
#2 · לפני 18 שנים
השרת סגור עכשיו למען קורס CVFR של VFS, השרת יפתח שוב בסיבות 23:00.
#3 · לפני 18 שנים
אני לא מבין למה לסגור אותו כל פעם.
אין לי בעיה שיהיה קורס.
אבל תגדירו מקום אסור לטיסה, ושיהיה בקר טיסה שיעדכן.
אנשים רוצים להנות מזה ובניהם אני וחבריי.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 18 שנים
Eagle_King, בנצי אחי הקרוס צריך את המחרב שלו ויש בטימספיק של VFS בקר ששמו אוהד
אתה מוזמן להקשיב ולראות מה הולך שם אבל הקורס נסגר על מנת שלא יפריעו אנשים שלא בטימספיק ולא קשורים לקורס... יש לך עוד שרתים פנויים לא רק של V.G....
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#5 · לפני 18 שנים
לא קשןר לפי דעתי זה השרת הכי מושקע.
ואני הכי נהנה לטוס בו.
מי שנגד החוקים הללו תעיפו אותו פשוט מאוד.
לא כולם צריכים לסבול.
אם יש נתיב מראש שמדריכי הקורס קובעים, אז שאלו שטסים יקבלו את הנתונים.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 18 שנים
בן לצערי זה לא עובד ככה...
שיתוף הפעולה של VFS יחד עם V.G כולל גם שרת ומה לעשות בן תמיד היו ותמיד יהיו "מחבלים" שרוצים להרוס לכן נוקטים באמצעים חריפים יותר בזמני השיעורים
אבל אני מקווה שזה לא יהיה לזמן ארוך מצטער בשם VFS זה המצב כרגע
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#7 · לפני 18 שנים
במסגרת השת"פ צוות VFS ביקש שננעל את השרת.
בקשה זאת לגמרי הגיונית, לא תמיד הטייסים שטסים הם דווקא מ VFS,
או מישראל, יכול להיות סתם איזה שוודי חסר חיים שרוצה להפריע.
אי אפשר כל הזמן לשים מנהל שידאג לתת קיקים ובאנים לאלה שמפריעים.
מקווה שהבנת.
#8 · לפני 18 שנים
יש בקר תמיד בטיסות.
שיבדוק את זה,
לפי דעתי זה יהיה יותר מקצועי,
יכולו לראות איך החניך מתואם עם תעופה זרה,
וריאליסטיות.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#9 · לפני 18 שנים
אתה רוצה ש24\7 יהיה מנהל מחובר לשרת ויחכה לאיזה מישהו שיפריע בשביל שיעיף אותו?
לגבי פקחים, אנחנו עכשיו רק התחלנו עם הקטע של פיקוח בשרת,
ואנחנו עכשיו בוחנים פקחים. לא מעט פקחים הגישו בקשות.
#11 · לפני 18 שנים
שירטו לא מעט אההה זה נתקע! אופס סליחה ברח לי.... אהמ אהמ בקרוב יהיו לחברה פה בחינות על מגדלים
ואולי גם על מרחביים... שירטו 😈
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#12 · לפני 18 שנים
Eagle_King, שלום לך,
כמו שכבר הסבירו לך כאן, במסגרת השת"פ שלנו עם VFS אנחנו סוגרים את השרת, זה היה ההסכם עד שיהיה להם שרת חדש.
כמו כן ברצוני להודיע שהדבר יהיה רק לשעה וחצי ככה כל יום למשך שבוע וכמה ימים, עד שVFS יתארגנו על שרת.
כמו כן, הדיון הזה ישאר מעודכן ואני אעדכן אתכם מתי השרת יהיה סגור ומתי יפתח שוב, מצטער על אי הנוחות.

אסף.
#13 · לפני 18 שנים
Eagle_King כתב/ה:יש בקר תמיד בטיסות.
שיבדוק את זה,
לפי דעתי זה יהיה יותר מקצועי,
יכולו לראות איך החניך מתואם עם תעופה זרה,
וריאליסטיות
.


Eagle_King כתב/ה:אני לא מבין למה לסגור אותו כל פעם.
אין לי בעיה שיהיה קורס.
אבל תגדירו מקום אסור לטיסה, ושיהיה בקר טיסה שיעדכן.אנשים רוצים להנות מזה ובניהם אני וחבריי.


תשמע, אתה משום מה סותר פה את עצמך, מצד אחד שחניך הסתדר עם תנועות אחרות ומצד שני שיגדירו מקומות אסורים לטיסה, אז מה עשינו בזה ???

אם הנתיב של הקורס באותו שיעור זה הרצליה חיפה, ולך כ"טייס פשוט" ולא חניך, לא יכול לטוס באותו נתיב או באותו רדיוס, אז מה עשינו בעצם? הרי גם אם יהיה פיקוח, הרי מאוד יכול להיות שהוא בכלל בכלל לא יפקח עליך, הכוונה היא שאתם לא תהיו באותו ערוץ פיקוח (למשל חגב ופלוטו)

בכל אופן, אני בעד הרעיון של לסגור את השרת לזמן מסויים בשביל הקורסים כי תמיד יש חבר'ה שיפריעו וגם הם סה"כ חניכים, הם יראו עוד מטוס באוויר והם יתחילו להכנס ללחץ אולי...
נתי קלומר
#14 · לפני 18 שנים
שוב אני אומר, זה לא לזמן רב, התעזרו בסבלנות בבקשה, עד אז, יהיה לם 22 שעות ביום לטוס.
#15 · לפני 18 שנים
היה עכשיו מבחן על עמדת שדה דוב, הפקח עבר 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.