116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שרת ישראלי חדש לFlight Simulator
דיון

שרת ישראלי חדש לFlight Simulator

49 הודעות 4,995 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום לכם קהילת פרייפלייט,
אני אסף, מנהל קהילת סימולטורים באתר Vgames.
אני מתכבד להזמין אתכם, לטוס ולהנות אצלנו בשרת החדש שלנו.
השרת על תחזוקה מלא 24/7, כמו כן השרת עצמו גם פועל 24/7.
השרת מופעל על אחד מהשרתים הטובים ביותר, וכן אין נפילות ב48 שעות האחרונות שהשרת פועל, למרות שיש בו טייסים שטסים כל הזמן.
IP
213.8.154.116

לדיון המלא, עם פרטים על הוונטרילו הקהילתי, חוקי השרת ועוד, לחצו כאן:
http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1053038


כמו כן, ברצוני להודיע לכם על פרוייקט שעמלנו עליו כשלושה חודשים, בנינו סינרי.
אנו קוראים לו האי של ויגיימס, הסינרי ישמש אותנו לפעילויות קהילתיות, תחרויות, טיסות,
להנאה.

איך מתקינים?

מחלצים את הקבצים מהRAR, ומעבירים את תיקיות SCENERY וTEXTURE לתיקיית ADDON SCENERY.
ישנן דרכים אחרות ומסובכות יותר להתקנת סינרים בדרך "בריאה" יותר לסימולטור, אבל אני לא אסביר אותן כרגע.

האם אפשר לראות מה יש בסינרי?

כן!
למעשה, העלאנו סרטון שמראה מה יש לאי להציע, אותו ניתן לראות כאן:
http://youtube.com/watch?v=5skQwCI7dlo

על מנת לראות את הדיון המלא, על דרכי עשיית הסינרי,הורדת הסינרי ועוד, לחצו על הקישור הבא:
http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1053355

מי יתן וכולנו נמשיך לטוס, בהצלחה והנאה מרובה לכולם בקהילת הסימולטורים של Vgames!
#2 · לפני 18 שנים
שנמע וןב השרת נראה לי שאני יתחיל לטוז בו כבר עכשיו..חחח 🙄
#3 · לפני 18 שנים
שלום!
אני רוני ואני ה"סגן" של אסף, ואני אחראי על השרת והסינרי.
אם יש לכם שאלות, אני במסנג'ר ronytz2006@gmail.com
#5 · לפני 18 שנים
asaf65 ידידי,

שחכתם דבר פעוט -

איך אני מוצא את האזור של הסינרי בסימ', נשאל יותר ממוקד - מה הID של השדה?



DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#7 · לפני 18 שנים
DOR אתה צודק, אבל ידידי בתגובה מעל רשם כעת 🙂
#8 · לפני 18 שנים
אסף,

חוות דעת על הסינרי-

מושקע וכייפי לטיסה, דבר כזה עוד לא ראינו בFS9 זה שונה אבל חמוד.
ממליץ לכולם לנסות, אמנם
בתחילת הטיסה לוקח זמן עד שמוצאים את קו החוף שעליו יש את כל ה"תוספות" אבל שמוצאים זה יפה
וללא ספק סינרי מושקע!

נחמד!

המשיכו בעבודתכם ואולי ביום מן הימים ניפגש אני ואתה בשמיים הוירטואליים.


DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#9 · לפני 18 שנים
DOR אתה צודק, אבל ידידי בתגובה מעל רשם כעת 🙂
#10 · לפני 18 שנים
לא אוכל להשתתף בשרת מהסיבה הפשוטה : אנגלית .

אבל כבבר מעכשיו אני מאחל לכם הצלחה וכל אשר תרצו יתגשם .
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#11 · לפני 18 שנים
אפשר לדבר גם אנגלית עברית.
הסיבה הפשוטה שאנחנו לא רוצים בעברית כי זה הפוך וזה לא נוח בשום צורה.
#13 · לפני 18 שנים
שמחים שאתה נהנה 🙂
בדבר פיקוח, בקרוב נעשה מבחנים לפקחים שרוצים לפקח בארץ, ויהיו עוד דברים כגון קורסים לפיקוח בעתיד הקרוב, נודיע על הכל.

אגב, השרת סגור עם ססימא עד 18:00 ביגלל אימון של טייסת Vgames.
מצטערים על אי הנוחות.
#14 · לפני 18 שנים
אני אוסיף ואומר שכל מי שרוצה לפקח שיצור איתי קשר במסנג'ר:
ronytz2006@gmail.com

דור, תמיד נחמד לקבל ח"ח על משהו שהשקעת עליו את החיים. (:
#15 · לפני 18 שנים
DeathSpirit כתב/ה:אני אוסיף ואומר שכל מי שרוצה לפקח שיצור איתי קשר במסנג'ר:
ronytz2006@gmail.com

דור, תמיד נחמד לקבל ח"ח על משהו שהשקעת עליו את החיים. (:


מצטער פרצו לי למסנג'ר מייל או אייסיקיו או סקייפ יש ?
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.