53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח חדש של טום-מומלץ
דיון

שטח חדש של טום-מומלץ

11 הודעות 1,961 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
עידכון .
יצא פאטץ' חדש לשיפור השטח קוריאה ובאלקאן של "טום ".
יופי של שטח . ממש מדהים . השטח הכי טוב שראיתי לפאלקון עד היום.
בנוסף השטח כולל 4 עונות של השנה - חורף אביב סתיו וקיץ.
עלות 12 דולר - שווה בהחלט.

לרכישת השטח :

http://www.hitiles.com/

מקבץ תמונות שלי(דפדפו קצת למטה):

http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=95434&page=2&pp=50
Peten
#3 · לפני 20 שנים
שטח ממש יפה גם אני ממליץ ,אני בקרוב יקנה. 😎

Preflight Forums Administrator
#8 · לפני 20 שנים
106thE-LOL כתב/ה:Peten נראה ממש טוב.. עכשיו דיפדפתי בתמונות שם. מה קורה עם שחקנים למשחק רשת יש התקדמות?


לא. קהילת הפאלקון בישראל מתה לצערי . אין פה טייסים מקצועיים .
ואם יש פה כמה , הם מתעקשים לטוס בגירסאות לא יציבות ברשת , או לפרסם תמונות במקום לטוס.
אני בכל מקרה, פונה לטייסות בחו"ל . קצת נמאס לי מההענות פה.
Peten
#9 · לפני 20 שנים
אני דווקא ממש ישמח לטוס עם מישהו כי אין הרבה שחקנים לאלייד
וממש התרשמתי מהמשחק רשת שלו כשטסתי עם עוד 5 אנשים ברשת וזה ממש כיף חלק עושים הפצצה וחלק שומרים עליהם .
אני לא יודע אם בFF3 זה אפשרי נקווה לשיפור בFF4
אסי אם תרצה לטוס שלח לי הודעה לronen.ahdut@gmail.com או שפשוט תבוא אלייי לאיי סי קיו או מסנג'ר

Preflight Forums Administrator
#11 · לפני 20 שנים
היום קניתי והתקנתי את השטח של טום !(כמובן לפאלקון4 ולא לאלייד )......אני ממליץ בחום !...כמו כן מומלץ לקנות גם את השטח שלו לבאלקן ! ( מומלץ מאוד, משום שפני השטח הישראלי שאנחנו בונים, מושתתים על פני השטח הבאלקני של טום....כלומר ,למי שלא יהיה את זה ---לא יוכל להתקין את ה-Add-On שלנו של פני השטח הישראלי.....---את השאר כמובן שכן...אבל את פני השטח --לא)....---וכדאי למהר-----הוא עומד לסגור את האתר ההורדות שקשור לפאלקון4 ,שלו !
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.