97 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 תרחיש השבוע- הקרב על הבליטה- יום חמישי בשמונה וחצי
דיון

תרחיש השבוע- הקרב על הבליטה- יום חמישי בשמונה וחצי

31 הודעות 4,395 צפיות לפני 18 שנים
#4 · לפני 18 שנים
Maverik כתב/ה:אז לסיכום עד כה-

כחולים
-גיל
-אורן
-עמי
-יעל
-מוטי
-לידור

אדומים
-שמוליק
-רמי
-מיקי
-אלי
-אשר
-לביא
-רודק




שכחתי מישהו?


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#6 · לפני 18 שנים
lidor-the-eagle כתב/ה:כן, אני גם מעוניין להצטרף תצוות אותי איפה שמתאים



זוהי בחירתך איפה לטוס 😎


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#8 · לפני 18 שנים
Maverik כתב/ה:[quote="Maverik"]אז לסיכום עד כה-

כחולים
-גיל
-אורן
-עמי
-יעל
-מוטי

אדומים
-שמוליק
-רמי
-מיקי
-אלי
-אשר
-לביא
-רודק
-גרשון



שכחתי מישהו?


IAF.101~Maverik
[/quote]

חברים,לא ביקשתי להשתייך לקבוצה כלשהיא,לצערי אאלץ להעדר מהתרחיש 🙁
אבל איחולי להנאה שלכם 😄
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#10 · לפני 18 שנים
מצטער שלא באתי, הגעתי הביתה רק ב 23:00 הבנתי מאורן שהיה מצויין!
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#12 · לפני 18 שנים
IDF_Raam כתב/ה:תרחיש יפה, עבודה יפה של הצד בכחול.
יש לי 4 טרקים שמכסים את כל המשחק, מרוה להעלות אותם לרשת בסוף שבוע למי שמעוניין.


בהחלט, אני ישמח לראות. זה יפה לראות את הקוקפיט גם מהצד השני.
היה תרחיש מעולה ח"ח גדול לאורן

וכייף לראות אותך (ואחרים) אחרי זמן רב
watch your six, i'm behind you
#13 · לפני 18 שנים
לא יכולתי להגיע, לצערי. 🙁
אולי נריץ את התרחיש שוב בשבוע הבא?
התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry
#14 · לפני 18 שנים




הקוקפיט של מיכה אחרי שמור פגע בו והוא מנסה לעשות נ"א





וקצת סטטיסטיקות:

הפלה אחת

NightHawk, Hedgehog, Viper, Xcom, Asher

2 הפלות:

kenny, LSD, eli201, Shnizel

3 הפלות:

Falcon,SchniX, Maverik


כל הכבוד ל-Kenny, Shnizel, LSD שה-K/D שלהם עומד על 2.00 וגם ל-SchniX שעומד על 3.00.


הפלות קרקעיות:

מטרה 1:

Lavi-4
Xcom-4
Raam-6

מטרה 2:

RF-4
Rudek-1
Atraf-2

מטרה 3:

RF-3
Atraf-4

סה"כ מהמטרה הראשונה חוסלו 14/45
מהמטרה השנייה 7/63
מהמטרה השלישית 7/12


היה תרחיש מדהים אחרי הרבה זמן של הפסקה!

בקרוב נעלה הקלטות של הטראקים, של התחקור וכו'.
לאחר מכן אני אעלה תמונות מתוך הטראקים.

IDF_Raam, אם יש לך טראק שלקחת בבקשה תעלה אותו לפורום.


בברכה,


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#15 · לפני 18 שנים
לא רשמו לי הפלה... אולי בגלל שהלכתי מוקדם כי התרסק המחשב. היה תרחיש מדהים!!! ממש כיף אבל בסוף התבלגנו קצת. תרחיש בשלבי הכנה!!
RifleFighter
רמי וייברמן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.