104 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 תרחיש השבוע- הקרב על הבליטה- יום חמישי בשמונה וחצי
דיון

תרחיש השבוע- הקרב על הבליטה- יום חמישי בשמונה וחצי

31 הודעות 4,395 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
תודות גדולות לאורן על הכנת המשימה-
אני רק בדקתי והעליתי את המשימה והתדריך.


תרחיש:
חטיבת שריון גרמנית בסיוע ארטילרי כבד החלה לנוע מהעיירה סנט וית' לכיוון העיירות Bastogne ו -Manhay תוך הדיפת דוויזיות השריון האמריקאיות השביעית והתשיעית ושרידי הדוויזיה הרגלית28 במטרה לכבוש את Bastogne המהווה צומת דרכים מרכזית ואת Manhay בה נמצאים מקורות הדלק של בעלות הברית, על מנת לייצב חזית חדשה מול בעלות הברית ולאפשר את המשך הכיבוש לכיוון אנטווארפן.
הגנרל ג'ורג' פטון תיגבר את קו הארדנים בכוחות העתודה היחידים שהיו זמינים באותה עת, הדוויזיות המוטסות 101 ו82 אך הם סופגים אש ארטילרית כבדה ולא יחזיקו זמן רב ללא סיוע ותגבורת שריון.
דויזיות השריון הרביעית עושה דרכה אל החזית אך היא לא תספיק להגיע לפני נפילת Bastogne וManhay לידי הגרמנים.
מזג האוויר שהחל להשתפר איפשר הפעלת מטוסים ולכן החליט הפיקוד העליון של בעלות הברית על מתקפה אווירית להשמדת טורי השריון והארטילריה הגרמנים והשגת עליונות אווירית על מנת לאפשר הצנחת אספקה ותגבורת נוספת לחזית ולעכב את הכוחות הגרמנים עד הגעת דוויזית השריון הרביעית.

מטרה:
צד כחול - השגת עליונות האוירית במרחב הפעולה על מנת לאפשר לכוחות הקרקע להשלים את משימתם
צד אדום - בלימת כוחות הקרקע הגרמנים והשגת עליונות אווירית על מנת לאפשר למטוסי התקיפה להשלים את משימתם.


כוחות:
צד כחול:
BF109-G6\AS
FW190-D9
Bf109-F4 1941 ללא הגבלה.
חטיבות שריון וסוללות תותחים
נ"מ מתנייע

צד אדום:
P51D
P47D
Spitfire VB 1941 ללא הגבלה.
כוחות קרקע דלילים
נ"מ סטטי

תנאי נצחון :
צד כחול: השרדות מעל 50% מכוחות השריון או השמדת כל מטוסי הצד האדום
צד אדום: השמדת 25%מכל שיירת שריון הגרמנית והשמדת 50% מסוללת התותחים בE1



תדריך צד אדום:


מטרה: השגת עליונות אוירית על מנת לאפשר למטוסים התוקפים השמדת 25% מכל שיירת טנקים ו 50% מסוללת הארטילריה .

משימה: תוגדר לכל מבנה ע"י מפקד הכח + חלוקה למבנים.

אויב:
1) מטוסי BF109-G6A\S, FW190-D9, BF109-F4
2) שיירת טנקים ב E4 Num7 (על הציר), שיירת טנקים ב E2 Num7 (על הציר), סוללת ארטילריה ב E1 Num3 (מצפון לציר)
3) נ"מ כבד בסוללת הארטילריה ושיירות הטנקים של האויב. כמו כן נ"מ כבד בבסיסי האויב.

כוחותינו:
16 מטוסי P51D
16 מטוסי P47D
מטוסי Spitfire Vb ללא הגבלה
כוחות קרקע בעיירות Bastogne ו Manhay ובסמוך לכוחות האויב (מערבית לאויב).

גורמים נוספים:
עננים בגובה 1000 מטר, ראות מוגבלת לכיוון דרום מזרח (שמש)



תדריך צד כחול:

מטרה: השגת עליונות אוירית על מנת להגן על כוחות הקרקע התוקפים.

משימה: תוגדר לכל מבנה ע"י מפקד הכח + חלוקה למבנים.

אויב:
1) מטוסי P51D, P47D, Spitfire Vb
2) נ"מ כבד בעיירות Bastogne ו Manhay. כמו כן נ"מ כבד בבסיסי האויב.
3) כוחות קרקע דלילים כמפורט במפה

כוחותינו:
16 מטוסי BF109-G6A\S
16 מטוסי FW190-D9
מטוסי BF109-F4 ללא הגבלה
שיירת טנקים ב E4 Num7 (על הציר), שיירת טנקים ב E2 Num7 (על הציר), סוללת ארטילריה ב E1 Num3 (מצפון לציר)

גורמים נוספים:
עננים בגובה 1000 מטר, ראות מוגבלת לכיוון דרום מזרח (שמש)






התייצבות צד כחול:

מפקד צד כחול:
-69iAF~LSD
-69iAF~Amix
-
-
-
-

התייצבות צד אדום:

מפקד צד אדום:
-IAF.107-Slayer
-IAF.116~Hedgehog
-
-
-
-

לו"ז:

20:30-21:15-התאספות ותדרוך
21:15-21:30-התארגנות לצדדים
21:40-שחרור בלמים

ולאחר מכן תחקור


סלאם עליכום!

מקווה לראותכם..


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים · 3 עריכות
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#2 · לפני 18 שנים
אני עובד בחמישי בערב, בכל אופן אני ינסה להצטרף בסוף...
בכל אופן (2): אם אתם לא תעמדו בלו"ז ותאחרו בתחילת התרחיש (מה שסביר שיקרה) אז אני בצד הכחול עם הG6
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#3 · לפני 18 שנים
amix85 כתב/ה:אני עובד בחמישי בערב, בכל אופן אני ינסה להצטרף בסוף...
בכל אופן (2): אם אתם לא תעמדו בלו"ז ותאחרו בתחילת התרחיש (מה שסביר שיקרה) אז אני בצד הכחול עם הG6


אז לשים אותך עם הכחולים?


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#4 · לפני 18 שנים
שים אותי במילואים של הצד הכחול....
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#9 · לפני 18 שנים
אני לא יכול לבוא (אני יהיה בלונדון) אבל תהנו! ותקראו לגיא את הצורה 😛
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#13 · לפני 18 שנים
לדעתי זה אחד התרחישים הכבדים והיפים שראיתי, שני הצדדים חייבים לעבוד גם על מטרות קרקע בנוסף ל א"א ....יש שריון בתנועה ,יש הגנה של צנחנים מערביים, יש ארטילריה והמון נ"מ באזורים חמים ,וצריך לתרחיש כזה כמות רבה של טייסים משני הצדדים ,אם כל הקושי צריך לבדוק שמגיעים הרבה טייסים .

אם אין בלת"ם אני בצד של יגאל הנא@י .
#15 · לפני 18 שנים
אז לסיכום עד כה-

כחולים
-גיל
-אורן
-עמי

אדומים
-שמוליק
-רמי
-מיקי
-אלי
-אשר
-לביא
-רודק
-גרשון



שכחתי מישהו?


IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.