87 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס יירוט בגובה המקסימלי במשחק:
דיון נעול

יירוט בגובה המקסימלי במשחק:

47 הודעות 5,527 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אתה יודע מה?
כאשר אתה משגר שוב טיל ב200,000 רגל, או שאתה שוב תופס טרמפ על C5, צלם סרטון בFRAPS ותענה לYOUTUBE או שתצלם תמונות.
#5 · לפני 18 שנים
מה אתם מתיחסים לזה ברצינות סתם איזה מישהו שמשעמם לו ורוצה יחס
#6 · לפני 18 שנים
אני לא יודע לגבי הסימולטור,
אבל כפי שנאמר כבר - בלתי אפשרי כמעט לעבור אפילו את מחסום ה100 אלף רגל במטוסים של ימינו
(התקרה של אף22 היא 80 אלף אני חושב). (וכמובן יש הבדל בין מטוס לטיל, שאינו מאויש)
ככל שעולים למעלה, לחץ אוויר קטן, מה שדורש ממנועי המטוס דחף חזק יותר לאותה מהירות אווירית.
בגובה של 200,000 רגל האוויר כה דליל, עד שרק דחף של טיל יוכל להחזיק מעמד בלי לצלול מטה בגובה שכזה.

אם מצאת לך שיטה בה הצלחת לעשות זאת,
בוודאי לא תהיה לך בעיה להביא הוכחות כלשהן (אפילו לגובה של 150,000 רגל).
ללא הוכחות, זה לא עובדתי.
#7 · לפני 18 שנים
זה לא קשור לדחף. פשוט מנוע סילון עובד על ידי דחיסת האוויר וערבובו עם דלק, ועל ידי הצתת תערובת זו, והסתתה דרך פתח צר, הגורם לאוויר החם לזרום יותר מהר.
הבעיה בגובה גבוה היא, שאין מספיק אוויר לדחוס לתוך המנוע, וכך בעצם, רק הדלק נשרף. דבר זה יוצר דחף מאוד נמוך, שלא מספיק כדי להניע את המטוס קדימה.
הסיבה השניה היא שככל שלחץ האוויר יורד, המטוס מייצר פחות עילוי, כיוון שפחות מולקולות אוויר עוברות מעל כנפיו.

טילים המגיעים לגבהים גבוהם מאוד, פועלים על חמצן וחנקן נוזלי.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#8 · לפני 18 שנים
אוקי בפעם הבאה אני יצלם סרט
ואם לא תנסו איך תצליחו בהודעה הקודמת שלי כתבתי איך לעבור את ה 100,000 רגל
ובקשר למוד:
זה מוד (או פאטץ איך שנוח לכם לקרוא לזה) שאני מפתח מטעם היוצרים של פלקון אלייד פורס

ואפיק לא מנסים משהו פעם אחת ואם לא מצליחים אומרים שהוא לא אפשרי כמו שפעם ניסיתי לנחות ולא הצלחתי לא אמרתי שזה לא אפשרי וניסיתי שוב ושוב עד שהצלחתי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#9 · לפני 18 שנים
אתה יכול לתאר קצת מה יהיה בפאטצ'?


מטעם היוצרים של AF ? הממ באמת שזה נעשה מצחיק...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#11 · לפני 18 שנים
f-16pilot-ROY כתב/ה:עם F22 הגעתי לגובה של 200,000 רגל ואז יריתי טיל והטיל יצא לחלל ופגע בלווין רוסי


אתה בטוח שפגעת בלווין רוסי?
נקווה שלא פגעת ב"אופק 7" 😮
#13 · לפני 18 שנים
אמרת על דוד שלך ש...

הוא סיפר לי שזו הסבה ל F22 ושאחריה תיהיה הסבה ל F35 יכול להיות שזה שהוא עושה הסבה למטוס הזה זו בדיחה


אני מבין שיש לנו כאן עסק עם משפחה של "שיכורי הכדור האדום".
תשמע, גם אם אתה מפתח מוד של חלליות, מסע בין כוכבים ושאר ירקות וחייזרים,
אני לא מאמין שמישהו ירצה את זה. יודע למה? כי סימ' זה סימ', ושם מדובר בדברים
מציאותיים ולא באף 16 שנושא חייזרים על הכנפיים במקום טילים ומשגר אותם לעבר לויינים.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.