#1
·
לפני 18 שנים
תודה על הקטילה אני מאד מאריך את זה.
אם אתם מזלזלים בכך שיש מישהו שמפתח מוד לפלקון מטעם החברה שיצרה את המשחק אני לא מבין?- אתם גם מזלזלים במי שיצר את המודים הקודמים (איתי למשל הוא לא יצר אותו מטעם החברה אבל עדיין)
בקשר ליירוט כן צילמתי את זה לחצתי על F איך אני מעלה את זה לאתר?
גם את הטרמפ על C5 צילמתי באותה דרך אז איך מעלים לאתר?
תודה על זה שאתה מעליב את המשפחה שלי
זה לא מוד של חייזרים פשוט יהיה כלול בו החלל
מי שחשב שהלווין זה אופק שבע אז אל דאגה - טסתי בשטח הבלקנס
זה מאד מעליב העיניין הזה יש מישהו שאולי הוא טוב מכם במשחק או מגיע לתוצאות טובות יותר למה אתם ישר קוטלים? אל תדאגו גם היה מישהו שחשב פעם על מטוס חשבו שהוא משוגע ותראו עכשיו יש מטוסים שרואים וחושבים (F22) אז די לקטול כל אחד שיודע יותר מכם גם אם זה לא נראה לכם הגיוני.
תחשבו שניה- מה אתם באמת יודעים על f-16pilot-ROY כלום נכון? אז איך אתם חושבים שאתם יודעים יותר טוב ממנו מה שהוא יודע?
אם אתם רוצים להמשיך לקטול אני יכול לפנות להנהלת האתר
אני מבקש אם יש תגובות אז אל תקטלו סך הכל בן אדם הגיע להישג ורצה לשתף אותכם ואתם קוטלים ככה, מה זה? זה אתר מתורבת? באתרים אחרים לא קראו לי מסומם ולא לעגו למשפחה שלי!
רועי
אם אתם מזלזלים בכך שיש מישהו שמפתח מוד לפלקון מטעם החברה שיצרה את המשחק אני לא מבין?- אתם גם מזלזלים במי שיצר את המודים הקודמים (איתי למשל הוא לא יצר אותו מטעם החברה אבל עדיין)
בקשר ליירוט כן צילמתי את זה לחצתי על F איך אני מעלה את זה לאתר?
גם את הטרמפ על C5 צילמתי באותה דרך אז איך מעלים לאתר?
תודה על זה שאתה מעליב את המשפחה שלי
זה לא מוד של חייזרים פשוט יהיה כלול בו החלל
מי שחשב שהלווין זה אופק שבע אז אל דאגה - טסתי בשטח הבלקנס
זה מאד מעליב העיניין הזה יש מישהו שאולי הוא טוב מכם במשחק או מגיע לתוצאות טובות יותר למה אתם ישר קוטלים? אל תדאגו גם היה מישהו שחשב פעם על מטוס חשבו שהוא משוגע ותראו עכשיו יש מטוסים שרואים וחושבים (F22) אז די לקטול כל אחד שיודע יותר מכם גם אם זה לא נראה לכם הגיוני.
תחשבו שניה- מה אתם באמת יודעים על f-16pilot-ROY כלום נכון? אז איך אתם חושבים שאתם יודעים יותר טוב ממנו מה שהוא יודע?
אם אתם רוצים להמשיך לקטול אני יכול לפנות להנהלת האתר
אני מבקש אם יש תגובות אז אל תקטלו סך הכל בן אדם הגיע להישג ורצה לשתף אותכם ואתם קוטלים ככה, מה זה? זה אתר מתורבת? באתרים אחרים לא קראו לי מסומם ולא לעגו למשפחה שלי!
רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?
חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?
חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם



