124 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H I I I T
בית פורומים קנה ומכור X-52 ל- מכירה !! SAITEK X - 52 FOR SALE רק 400 ש"ח !!!
דיון

X-52 ל- מכירה !! SAITEK X - 52 FOR SALE רק 400 ש"ח !!!

13 הודעות 2,458 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
בשימוש של שלושה חודשים, נקנה מבחור שלא רצה בו יותר ב-650 שקלים....

המחיר שלי נמוך יותר 400 שקלים בלבד !! המצב של הסטיק והמצערת מ-צ-ו-י-ן ! נמכר עם הקופסא המקורית.

אני לא צריך לספר לכם כמה קשה להשיג את המוצר הזה, אני בעצמי לא הצלחתי למצוא אותו בארץ המון זמן... הקודם זוכה !!

בהצלחה לכולם, במה שתבחרו,

דורון.

054-7773367
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
אני ניראלי מעוניין.
אני יהיה איתך בקשר בימים הקרובים

שי.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#4 · לפני 18 שנים
אחי אני רוצה 100% איפה אתה גר עם זה קרוב אלי יחסית אז סבבה בלי בעיה.

#6 · לפני 18 שנים
לשאלתכם, אני מפ"ת...

אנא לפרטים נוספים, הרימו טלפון 🙂

דורון.
#12 · לפני 18 שנים
אם לא מכרת עדיין, ומעוניין למכור שלח לי מסר בבקשה.
#13 · לפני 18 שנים
qwas,
אם זה עדיין אקטואלי..שלח לי אימייל

wizarwd.wiz@gmail.com
זיו

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.