פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
130
חברים מחוברים
8
בשיחה קולית כעת
45
29
26
=
[
[
a
A
A
A
b
B
B
C
D
D
D
+106
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
8
H
H
I
I
I
+3
בית
חברים
qwas
q
qwas
4
פוסטים
חבר/ה מ-08/2007
ביקור אחרון לפני 17 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
4 פוסטים
קנה ומכור · לפני 18 שנים
X-52 ל- מכירה !! SAITEK X - 52 FOR SALE רק 400 ש"ח !!!
חברים, עדיין אקטואלי... 8)
קנה ומכור · לפני 18 שנים
X-52 ל- מכירה !! SAITEK X - 52 FOR SALE רק 400 ש"ח !!!
לשאלתכם, אני מפ"ת... אנא לפרטים נוספים, הרימו טלפון :) דורון.
קנה ומכור · לפני 18 שנים
X-52 ל- מכירה !! SAITEK X - 52 FOR SALE רק 400 ש"ח !!!
עדכון מחיר
קנה ומכור · לפני 18 שנים
X-52 ל- מכירה !! SAITEK X - 52 FOR SALE רק 400 ש"ח !!!
בשימוש של שלושה חודשים, נקנה מבחור שלא רצה בו יותר ב-650 שקלים.... המחיר שלי נמוך יותר 400 שקלים בלבד !! המצב של הסטיק והמצערת מ-צ-ו-י-ן ! נמכר עם הקופסא המק