135 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים שנת לימודים טובה!
דיון

שנת לימודים טובה!

17 הודעות 2,757 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
חבר'ה,
אני מאחל לכולכם שנת לימודים פוריה, טובה, ושנדע להנות מזה בין השאר.

שיהיה לכולם בהצלחה!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#2 · לפני 18 שנים
שנת לימודים מעולה ומצליחה לכולם.
אני עכשיו עולה ל-ט', מהחטיבה לתיכון, הולך להיות כיף 😂

יכול להיות ששבוע הבא תתחדש השביתה דרך אגב... 😉
#4 · לפני 18 שנים
שנת לימודים טובה ואני גם עולה ל-ט' אני מקווה שאני לא ידפק עם מורים מטומטמים
מאור פאר
#5 · לפני 18 שנים
747 כתב/ה:שנת לימודים טובה ואני גם עולה ל-ט' אני מקווה שאני לא ידפק עם מורים מטומטמים

תהיה בטוח שזה מה שיקרה לנו... 😂
#6 · לפני 18 שנים
חבר'ה גם אני מאחל שנת לימודים מוצלחת לכולם!!!
וגם לכול החבר'ה פה שלומדים בטכני שנה מוצלחת בלימודים!
אני כרגע עולה לי"א ושיהיה בהצלחה!! 👍 👍

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 18 שנים
שיהיה לכולם שנת תענעוגות סתם שיהיה לכולם אחלה שנה תנו מעצמכם תשקיעו ותגיעו רחוק בהצלחה לכולם
#9 · לפני 18 שנים
שתיהיה לכולם שנה מוצלחת
ובלי הרבה שיעורים (שיהיה זמן לטוס 😉 )
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#10 · לפני 18 שנים
f-16pilot-ROY כתב/ה:
ובלי הרבה שיעורים (שיהיה זמן לטוס 😉 )
בדיוק 😄
#12 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:למה לטוס רק בבית? בשביל מה יש מחשב נייד, ושיעור היסטוריה?


לא רק הסטוריה, של"ח, ספרות, ערבית, לשון, אזרחות... יש הרבה

אבל כדי להיות רענן לטיסות אז אני עושה ככה... 3 שעות יושן ושלוש שעות טס
ככה אני רענן 😄
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#14 · לפני 18 שנים
4X-CEA כתב/ה:[quote="afik_t_king"]למה לטוס רק בבית? בשביל מה יש מחשב נייד, ושיעור היסטוריה?


לא רק הסטוריה, של"ח, ספרות, ערבית, לשון, אזרחות... יש הרבה

אבל כדי להיות רענן לטיסות אז אני עושה ככה... 3 שעות יושן ושלוש שעות טס
ככה אני רענן 😄[/quote] איך אתם טסים בבצפר?? 😮

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.