השגתי את המשחק מישהו רוצה לטוס?
shafrir7@walla.co.il
יש לי מסנג'ר
יאללה צור קשר ננסה
zv1977@gmail.com
יש לי גם מסנג'ר
אחי אני מת כבר לנסות טיסת רשת אבל אני לא יודע לפתןח שרת אתה יודע?
green_gal@hotmail.co.il
דבר איתי
אמממ green תיצור איתי קשר אני יתן לך כבר IP שתוכל להצתרף אליו
המסנג'ר שלי הוא
nir_sharabi@intermail.co.il
ויש גם אייסיקיו אם בא לך
286275942
יש לי עוד כמה חברים שהיו רוצים להשתתף (הם לא באתר הזה)
FlaminFlamingEagle, היי שוב ,שמחתי לשמוע התלהבות מרעיוני,
לעצם העניין ..ישנם בערך 16-22 טייסים פוטנציאליים ,כל מי מהם שרוצה יוכל להירשם לתוכנית האימונים שתערך באיטליה באזור הדרום מזרחי שם גם ככה מתבצעים האימונים ,מתוך כל אלה
ננפה את אלו שחוץ מהמראה לא יודעים לעשות כלום ואחר כך את החלשים ביותר ,נבהיר לחברה שאלה התנאים ומי שלא רוצה לא חייב להירשם.
בסופו של דבר נישאר עם טייסים שיודעים ניווט[טקאן,נצדיקים,ins ומכירים את ה אמ אפ די ואת ההוד ,ויודעים להטיל במדויק לפחות פצצות טפשות........
אשמח לשמוע ממך