55 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס טיסת רשת
דיון

טיסת רשת

6 הודעות 1,825 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
השגתי את המשחק מישהו רוצה לטוס?
shafrir7@walla.co.il
יש לי מסנג'ר
#3 · לפני 20 שנים
אחי אני מת כבר לנסות טיסת רשת אבל אני לא יודע לפתןח שרת אתה יודע?

green_gal@hotmail.co.il

דבר איתי
#5 · לפני 20 שנים
המסנג'ר שלי הוא
nir_sharabi@intermail.co.il
ויש גם אייסיקיו אם בא לך
286275942
יש לי עוד כמה חברים שהיו רוצים להשתתף (הם לא באתר הזה)
#6 · לפני 20 שנים
FlaminFlamingEagle, היי שוב ,שמחתי לשמוע התלהבות מרעיוני,
לעצם העניין ..ישנם בערך 16-22 טייסים פוטנציאליים ,כל מי מהם שרוצה יוכל להירשם לתוכנית האימונים שתערך באיטליה באזור הדרום מזרחי שם גם ככה מתבצעים האימונים ,מתוך כל אלה

ננפה את אלו שחוץ מהמראה לא יודעים לעשות כלום ואחר כך את החלשים ביותר ,נבהיר לחברה שאלה התנאים ומי שלא רוצה לא חייב להירשם.

בסופו של דבר נישאר עם טייסים שיודעים ניווט[טקאן,נצדיקים,ins ומכירים את ה אמ אפ די ואת ההוד ,ויודעים להטיל במדויק לפחות פצצות טפשות........

אשמח לשמוע ממך

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.