52 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים greengalaz
g

greengalaz

17פוסטים חבר/ה מ-01/2006 ביקור אחרון לפני 20 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
קבלו תמונה חזקה רצח
תגיבו קצת :D
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
קבלו תמונה חזקה רצח
קבלו תמונה שתפסתי במיקרה http://img205.imageshack.us/img205/3/f16copy6go.jpg
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
עזרה התקנתי תסקינים ואני לא רואה כלום במשחק
התקנתי את כל הסקינים כמו שרשום במדריכים עכשיו מה אני לא רואה כלום במישחק איך אני משחק איתם עזרה בקשה :x
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
עזרה בסקין של הסופה
חחח ואללה תודה אחי
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
עזרה בסקין של הסופה
אתה מיתכוון להעביר את כבצי הDDS לתיקיה שאיפה שנימצא ה KOREA.OBJ .?
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
עזרה בסקין של הסופה
חברה עזרה בקשה
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
בסיס עובדה - "סופה באימון" -תמונות
אחי כבר לא רואים תמונות
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
עזרה בסקין של הסופה
איפה בדיוק אני צריך להכניס את קבצי ה DDS אתה אמרתה לי בה C:\MicroProse\Falcon4\terrdata\objects\KoreaObj אבל הKOREA.OBJ זה קובץ אי אפשר להכניס לשם דברים
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
צריך עזרה בקשר ל-SP3
האלה שאני סם במקום הנתונים של המטוס שאני מחליף
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
עזרה בסקין של הסופה
תודה אחי עזרתה לי רצח איפה בדיוק להעתיק את קבצי ה DDS זה קובץ הקוראה OBJ