#1
·
לפני 20 שנים
קבלו תמונה שתפסתי במיקרה
falcon-f-16c כתב/ה:חרא של גרפיקה אחי
DesertFalcon_117 כתב/ה:בקוברה היא יותר טובה מאלייד.
באלייד זה אותה גרפיקה כמו פאלקון המקורי .
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.