60 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס קבלו תמונה חזקה רצח
דיון

קבלו תמונה חזקה רצח

11 הודעות 2,399 צפיות לפני 20 שנים
#3 · לפני 20 שנים
תמונה יפה, אבל כך דוגמה כמו ה42 תמונות שיש בפורום וה50 של FOXBAT בפורומים תוסיף עוד כמה תמונות! ואז זה יצא טוב וגם תערוך את התמונה עוד יותר טוב.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 20 שנים
הועבר לפורום פאלקון אלייד פורס.
עכשיו אני מבין למה הסקינים לא פעלו לך, יש לך בכלל את פאלקון אלייד פורס, עם אני צודק אז באמת קצת מחשבה לא הייתה הורגת.
#5 · לפני 20 שנים
אההה....אם יש לך af אז תשכח מכל הדרך של החלפת סקינים הישנה...אתה צריך לבנות לבד אין לך ברירה שום סקין של מטוסים מפרי פאלקון לא יתאימו לך...אני בלית ברירה בניתי לעצמי אבל אסור להפיץ אותם...דרך אגב חימוש אין שום בעייה להחליף....
#8 · לפני 20 שנים
falcon-f-16c, אמממ מתי זה גרפיקה טובה? אתה לא מכיר את פלקון כל כך או שאתה משחק בכל הFF למיניהם?

*ובואו ננסה לשמור על רמת שפה גבוה יותר בתיאורים :]
#10 · לפני 20 שנים
DesertFalcon_117 כתב/ה:בקוברה היא יותר טובה מאלייד.
באלייד זה אותה גרפיקה כמו פאלקון המקורי .


אני חולק עליך - במחשב שלי הגרפיקה ממש מצויינת (ולא כמו בתמונה שפורסמה כאן), ועולה בהרבה על הפאלקון המקורי.
#11 · לפני 20 שנים
GoG, גם מסכים פה, אם הרזולוציה מספיק גבוהה, אלייד יכול להגיע לרמות גרפיקה ממש יפות, למרות שלא הייתי מתנגד ל Anti alising יותר טוב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.