140 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים A10 אין על האמריקאים!!
דיון

A10 אין על האמריקאים!!

12 הודעות 2,056 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
-פששש איזה מטוס אדיר ! חחח... 😄 ראיתם איזה פצצות אויר קרקע יש לו איזה מטוס יאללה !
#5 · לפני 18 שנים
חחחחחחחחחחחחחח הרג אותי איזה סרטון חחחח אנשים שרוטים בראש...

#6 · לפני 18 שנים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חזק!!
הרג אותי עם הנורים!!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#7 · לפני 18 שנים
מוכר, אבל עדיין טוב לראות שוב...

ראיתם את הבד"ח?
"וודא מראה נקייה, וודא שיער מסודר..."
#8 · לפני 18 שנים
nokia122 כתב/ה:-פששש איזה מטוס אדיר ! חחח... 😄 ראיתם איזה פצצות אויר קרקע יש לו איזה מטוס יאללה !


מה שמייחד את ה A-10 זה דווקא תותח ה GAU-8/A שיורה בין 3900 ל 4200 כדורי 30 מ"מ בדקה מ- 7 קנים. מידע נוסף.
#9 · לפני 18 שנים
DeepSpace כתב/ה:[quote="nokia122"]-פששש איזה מטוס אדיר ! חחח... 😄 ראיתם איזה פצצות אויר קרקע יש לו איזה מטוס יאללה !


מה שמייחד את ה A-10 זה דווקא תותח ה GAU-8/A שיורה בין 3900 ל 4200 כדורי 30 מ"מ בדקה מ- 7 קנים. מידע נוסף.[/quote]
😱
מה הקשר?היית צריך לראות את הסרטון לפני שהגבת..
הסרטון הרג אותי מצחוק!!! 😂
#11 · לפני 18 שנים
פעם ראשונה שאני רואה את זה. 🤣

אדיר, פשוט אדיר, אין מילים! 😄
#12 · לפני 18 שנים
1.חבורה של מטומטמים...
2.למרות הכל זה היה משעשע...
3.כשזוג חברים שלי חזרו מאר"הב אחרי שנתיים שם הם אמרו שיש כסף ואין צרות - מחפשים מה לעשות ובד"כ עושים שטויות... (עכשיו אני מבין אותם...)
ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם אמחצם ולא יכלו קום יפלו תחת רגלי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.