64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור חברה אני צריך עזרה בבקשה אני חדשששש
דיון

חברה אני צריך עזרה בבקשה אני חדשששש

9 הודעות 1,640 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אהלן חברה אשמח עם תעזרו לי...!

אני חדש בכל הקטע של מטוסים אזרחיים ורציתי להתקין את נמל התעופה בן גוריון...נכנסתי ל avsim ולחצתי על ההורדה של בן גוריון, הוא מתחיל להוריד אבל מאוד מאוד איטי ובסופו של דבר הוא נעצר ומספיק להוריד ורושם לי הודעה שגיאה שאי אפשר להוריד את הקובץ..אשמח עם תעזרו לי בבקשה. תודה רבה לכם!
#2 · לפני 18 שנים
או שהקובץ לא טוב או שהאינטרנט שלך מתנתק הרבה...
יש אתר טוב להורדות skflithsim.com
תהנה
#3 · לפני 18 שנים
נראה לי שהקובץ לא טוב גבר...כי האנטרנט שלי בסדר גמור ולא מתנתק!

תודה בכל מקרה 😄
#4 · לפני 18 שנים
האתר שהבאת לי לא טוב גבר...אני אשמח מאוד אם תביא לי אתר אחר שבו אפשר למצוא את נתב"ג ואם לא אז אז איזשהיא דרך שתעביר לי את ההתקנה או משהו כזה...! תודה לך
#5 · לפני 18 שנים
shlom900, קודם כל ברוך הבא,
פעם הבאה אל תעשה דאבל פוסט (שני הודעות-אחת אחרי השנייה)
ואני מציע שבפעם הבאה תערוך חיפוש ,
יש למעלה נושא בדביק :
לינקייה.
הבאתי לך משם את כל מה שרשמתי :

www.avsim.com - התנ"ך של הסימלוטור , הכולל בתוכו את המטוסים והסינרים העדכניים ביותר.

http://walhalla.mine.nu/fs2004.php - אתר להורדת כל הסינרים בארץ + מדריך להתקנתם.

http://www.simviation.com/fsxscenery3.htm -סינרים לסימלוטור FSX

http://www.hovercontrol.com/ - אתר להורדות כל המסוקים לסימלוטור FS2004

http://www.sk-flightsim.com/scenery.html - אתר שבו כל הסינרים להורדה מרוכזים

http://www.fsdome.com/ - אתר בהחלט מצויין , יש שם המון מטוסים טובים להורדה,קוקפיטים הכל באיכות מצויינת
וכמו כן המון המון ספינות ויאכטות ותוספים ומה שלא תרצו .
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 18 שנים
shlom900, יכול להיות שלחצת בהורדה של נתב"ג מאבסים פתח ? כי אם כן הוא לא פותח את ההורדה חייב לעשות שמור ! ! ! ! ! ! ! ! !
#7 · לפני 18 שנים
עשיתי שמור וזה לא מוריד לי..וגם כל האתרים שהבאתם לי למעלה הקישורים להורדה של נתב"ג זה דרך avsim

שוב, אשמח עם מישהו יוכל להביא לי לינק אחר לא דרך avsim, או שיתן לי ליצור איתו קשר בהאייסי או במסנ כדי שישלח לי את ההתקה..! תודה לכם
#8 · לפני 18 שנים
shlom900,

מסנג'ר : rotem_g3@hotmail.com
אייסיקיו :374617785

ואני מציע שתעשה חיפוש בפורום לפני שאתה שואל אם אתה לא יודע לעשות חיפוש אני ילמד אותך .
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#9 · לפני 18 שנים
לכל אחד מביניו יש בעיה עם AVSIM.
אתר שלדעתי יותר טוב מAVSIM ויש לו תכולה מצויינת.

www.flightsim.com

תהנה 🙂


אור קופרמן...
צוות מרכז הכשרת טייסים IVAO-IL
מייל-or.kuperman@ivao-il.org

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.