#1
·
לפני 18 שנים
אהלן חברה אשמח עם תעזרו לי...!
אני חדש בכל הקטע של מטוסים אזרחיים ורציתי להתקין את נמל התעופה בן גוריון...נכנסתי ל avsim ולחצתי על ההורדה של בן גוריון, הוא מתחיל להוריד אבל מאוד מאוד איטי ובסופו של דבר הוא נעצר ומספיק להוריד ורושם לי הודעה שגיאה שאי אפשר להוריד את הקובץ..אשמח עם תעזרו לי בבקשה. תודה רבה לכם!
אני חדש בכל הקטע של מטוסים אזרחיים ורציתי להתקין את נמל התעופה בן גוריון...נכנסתי ל avsim ולחצתי על ההורדה של בן גוריון, הוא מתחיל להוריד אבל מאוד מאוד איטי ובסופו של דבר הוא נעצר ומספיק להוריד ורושם לי הודעה שגיאה שאי אפשר להוריד את הקובץ..אשמח עם תעזרו לי בבקשה. תודה רבה לכם!
