פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
46
חברים מחוברים
13
25
8
1
[
a
a
A
B
c
C
d
D
D
E
f
F
+22
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
shlom900
s
shlom900
4
פוסטים
חבר/ה מ-10/2006
ביקור אחרון לפני 17 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
4 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
חברה אני צריך עזרה בבקשה אני חדשששש
עשיתי שמור וזה לא מוריד לי..וגם כל האתרים שהבאתם לי למעלה הקישורים להורדה של נתב"ג זה דרך avsim שוב, אשמח עם מישהו יוכל להביא לי לינק אחר לא דרך avsim,
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
חברה אני צריך עזרה בבקשה אני חדשששש
האתר שהבאת לי לא טוב גבר...אני אשמח מאוד אם תביא לי אתר אחר שבו אפשר למצוא את נתב"ג ואם לא אז אז איזשהיא דרך שתעביר לי את ההתקנה או משהו כזה...! תודה לך
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
חברה אני צריך עזרה בבקשה אני חדשששש
נראה לי שהקובץ לא טוב גבר...כי האנטרנט שלי בסדר גמור ולא מתנתק! תודה בכל מקרה :D
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
חברה אני צריך עזרה בבקשה אני חדשששש
אהלן חברה אשמח עם תעזרו לי...! אני חדש בכל הקטע של מטוסים אזרחיים ורציתי להתקין את נמל התעופה בן גוריון...נכנסתי ל avsim ולחצתי על ההורדה של בן גוריון, הוא מ