138 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים מישהו כאן לומד נהיגה וצריך להיות לו יום חמישי טסט??
דיון

מישהו כאן לומד נהיגה וצריך להיות לו יום חמישי טסט??

7 הודעות 1,172 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שמעו היה צריך להיות לי טסט אבל בגלל השביתה כנראה לשא יהיה אבל רו הסיכויים שהשביתה המסריחה מחר תיגמר ואז יהיה טסט
ועוד משהו הגו'יסטיק סייטק X52 בדרך מאמריקה אבא שלי קיבל את הרשימת קניות ובין היתר גם הגו'יסטיק שם והוא יקנה😄
#4 · לפני 18 שנים
chen12, חחחחח יפה איך ששילבת את שני הנושאים ככה ביחד...
תתחדש...ורוב הסיכויים שהשביתה תמשך כמה זמן..

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#5 · לפני 18 שנים
לא יודע אבל שמעתי שהטסטרים עובדים כרגיל בכל מקרה למי כבר יש רישיון?
#7 · לפני 18 שנים
ליי
הראל הדר


סמ"ט א בטייסת אבירי הצפון

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.