#1
·
לפני 18 שנים
שמעו היה צריך להיות לי טסט אבל בגלל השביתה כנראה לשא יהיה אבל רו הסיכויים שהשביתה המסריחה מחר תיגמר ואז יהיה טסט
ועוד משהו הגו'יסטיק סייטק X52 בדרך מאמריקה אבא שלי קיבל את הרשימת קניות ובין היתר גם הגו'יסטיק שם והוא יקנה😄
ועוד משהו הגו'יסטיק סייטק X52 בדרך מאמריקה אבא שלי קיבל את הרשימת קניות ובין היתר גם הגו'יסטיק שם והוא יקנה😄
