58 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור איזה מהירות צריך לטוס במטוס אזרחי? + איזה גובה.
דיון

איזה מהירות צריך לטוס במטוס אזרחי? + איזה גובה.

16 הודעות 8,616 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
רציתי לשאול איזה מהירות צריך להטיס במטוס אזרחי, אני רוצה תשובה שתהיה כמו במציאות, כי יש כאלה שטסים ב 320 קשר, אבל זה מהיר מידי, וגם איזה גובה??
#2 · לפני 18 שנים
אתה צריך לטוס במהירות כזו שמתאימה להוראות היצרן וגם לפי תנאי מזג האוויר זא אם גשום יותר לאט אם קיץ יותר מהר וכו
להתאים את עצמך לאוויר
#4 · לפני 18 שנים
אם אתה מבין תגיד לי..
אם זה יום נקי. איזה מהירות = ??? (נגיד יש לי טיסה של 1500 מייל).
אם זה יום גשום/סוער. איזה מהירות = ???
-תודה.
#5 · לפני 18 שנים
תלוי בסוג המטוס ובביצועים שלו.
אתה לא יכול לטוס עם סצנה במהירות של בואינג 747.
לכל מטוס יש את המהירות שיוט שלו .

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#6 · לפני 18 שנים
לא דווקא לפי הוראות היצרן.
בעיקרון לדוגמא בסיטיישן שלי, אני יכול לטוס באיזה גובה שאני רוצה. אבל תזכור, ככל שאתה טס יותר גבוה, אתה טס יותר מהר, אתה מגיע ליעד ביותר מהירות.

בנוגע למהירות, אצלי לדוגמא בסיטיישן במצערת יש לך מצבים של טיפוס, שיוט, מקסימום ועוד...שאתה טס בגובה שיוט, אתה שם מצערת בשיוט וכ' וכ'...

אבל כמו כן, להתאים את עצמך לגובה, ולאיזה מהירות שאתה רוצה, אבל לא לעבור את הOverSpeed.
#7 · לפני 18 שנים
אני מבין.. אבל אני לא רוצה להגיע ליעד כמה שיותר מהר, אני רוצה זמן מציאותי שטסים טיסות ארוכות ב 747 ו 737 ו 777 וכו.. (מטוסים כבדים).
#8 · לפני 18 שנים
זה כבר הגדרות המשחק דא אפשר לינק לססנה סיטיישן?
#10 · לפני 18 שנים
מי שרוצה, שלחו לי הודעה פרטית, ואני אשלח לכם קישור למטוס.
ססנה סיטיישן הוא השם של המטוס.
#11 · לפני 18 שנים
בארץ עד שאתה לא מגיעה ל-10000 רגל אתה חייב לשמור 250 קשר
מאור פאר
#13 · לפני 18 שנים
ItayGurvitz2,

אתה חייב לשים לב טוב למה ששאלת.....

לפי סוגי המטוסים שהעלית, אני מבין שאתה טס רק עם המטוסים שבאם עם הסימולטור, הדיפולטיים, עליהם אתה לא ממש יכול לשאול כמה צריך, כי הם לא ממש מחוברים למציאות המטוסים הדיפולטיים, אבל אם אתה בכל זאת מתעקש לטוס עליהם, טוס בגבהים שבין FL300 ל-FL400 וזאת כמובן בתנאי שהמרחקים מספיקים כדי לטפס לגבהים כאלה לשיוט, בקשר למהירות, עם הדיפולטיים הייתי ממליץ לטוס 20-30 קשר פחות ממהירות OVERSPEED....

אבל, אם אתה מחליט שאתה רציני, קנה מטוסים איכותיים בתשלום, וקרא את המדריכים שלהם, הם בד"כ ידעו לטוס במהירות האקונומית, החסכונית....

בקיצור, אני ממליץ לך להשתמש במטוס איכותי בתשלום, וללמוד טוב טוב איך טיסים אותו....... כדי שתוכל לשאול שאלות רציניות יותר, ותהיה טייס וירטואלי איכותי באמת.... בהצלחה!

מקווה שעזרתי,
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#14 · לפני 18 שנים
תודה רבה, ממש עזרתה לי. אשמח לשאול אותך שאלות בנושא Flight Simulator . תודה גל.
#15 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:לא דווקא לפי הוראות היצרן.
בעיקרון לדוגמא בסיטיישן שלי, אני יכול לטוס באיזה גובה שאני רוצה. אבל תזכור, ככל שאתה טס יותר גבוה, אתה טס יותר מהר, אתה מגיע ליעד ביותר מהירות.

בנוגע למהירות, אצלי לדוגמא בסיטיישן במצערת יש לך מצבים של טיפוס, שיוט, מקסימום ועוד...שאתה טס בגובה שיוט, אתה שם מצערת בשיוט וכ' וכ'...

אבל כמו כן, להתאים את עצמך לגובה, ולאיזה מהירות שאתה רוצה, אבל לא לעבור את הOverSpeed.

אפיק אתה טועה ככל שטסים גבוהה יותר המהירות נמוכה יותר וככה גם חוסכים בדלק (לא רק קשור למהירות) אבל אני למדתי את זה בבית ספר כל השנה שאל גם את שחר

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.