ItayGurvitz2,
אתה חייב לשים לב טוב למה ששאלת.....
לפי סוגי המטוסים שהעלית, אני מבין שאתה טס רק עם המטוסים שבאם עם הסימולטור, הדיפולטיים, עליהם אתה לא ממש יכול לשאול כמה צריך, כי הם לא ממש מחוברים למציאות המטוסים הדיפולטיים, אבל אם אתה בכל זאת מתעקש לטוס עליהם, טוס בגבהים שבין FL300 ל-FL400 וזאת כמובן בתנאי שהמרחקים מספיקים כדי לטפס לגבהים כאלה לשיוט, בקשר למהירות, עם הדיפולטיים הייתי ממליץ לטוס 20-30 קשר פחות ממהירות OVERSPEED....
אבל, אם אתה מחליט שאתה רציני, קנה מטוסים איכותיים בתשלום, וקרא את המדריכים שלהם, הם בד"כ ידעו לטוס במהירות האקונומית, החסכונית....
בקיצור, אני ממליץ לך להשתמש במטוס איכותי בתשלום, וללמוד טוב טוב איך טיסים אותו....... כדי שתוכל לשאול שאלות רציניות יותר, ותהיה טייס וירטואלי איכותי באמת.... בהצלחה!
מקווה שעזרתי,
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.