46 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור איזה מהירות צריך לטוס במטוס אזרחי? + איזה גובה.
דיון

איזה מהירות צריך לטוס במטוס אזרחי? + איזה גובה.

16 הודעות 8,616 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
בוא נעשה סדר מטוסים כבדים כמו שציינת 747/737 טסים בד"כ בגבהים היותר גבוהים ב30000 רגל בכל זאת תלוי גם ביעד.

למשל דוגמא MALEV משייטים בגובה 34000 רגל בטיסה מת"א לבודפשט (טיסה של 1200 מיילים) ולעומת זאת אלעל משייטים לקפריסין בגובה של 26000 רגל.

בטיסות ארוכות ארוכות ליעדים כמו ניו-יורק המטוסים מנמיכים ומטפסים בפרקי זמן שונים,דבר זה נקרא STEP CLIMB.
הSTEP CLIMB נועד בשביל צריכת הדלק שבא ביחד עם משקל הנוסעים במטוס.
את קפיצות הSTEP CLIMB עושים בד"כ בדרך כלל בגובה של 2000 רגל כל פעם,למשל מה36000 רגל קופצים ל38000 רגל וכו....

ככל שיותר גבוהים מהירותינו קטנה.

יש עוד דבר אחד בתעופה האזרחית שנקרא RVSM זאת אומרת מגבלת גובה.
טיסות לכיוון צפון טסים בגובה זוגי.
טיסות לכיוון דרום טסים בגובה אי זוגי.
טיסות לכיוון מערב טסים בגובה זוגי.
טיסות לכיוון מזרח טסים בגובה אי זוגי.

מקווה שעזרתי 🙂


אור קופרמן...
צוות מרכז הכשרת טייסים IVAO-IL
מייל-or.kuperman@ivao-il.org

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.