87 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון מה זה המטוס הזה?
דיון

מה זה המטוס הזה?

17 הודעות 2,955 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
חחחחח התמונה הזאת הרגה אותי 😮
זה 744 מקדימה נראה לי אבל מה עשו לו??
#2 · לפני 18 שנים
נו מה הבעיה?
הוא שם מעיל כדי לא להתקרר... 😄
#3 · לפני 18 שנים
אבל מה כל כך קר
גם במוסקווה לא הייתי שם מעיל כזה :X
זה לא 744.. האף קצר מדי והמטוס קצר מדי.. מה זה? 😮
#4 · לפני 18 שנים
ה-747 הזה נבנה כדאי להוביל את החלקים של ה-787
מאור פאר
#5 · לפני 18 שנים
נראה כמו מטוס (לא יודע איזה דגם) שהסבו אותו למטוס תובלה.
עמרי גילת.
#7 · לפני 18 שנים
זה C-5 גלאקסי שנראה כאילו עשו לו הרחבה מאיזושהי סיבה.
#8 · לפני 18 שנים
זה 747LCF תסתכלו בקישור שRvE=Getsno= נתן
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#9 · לפני 18 שנים
חח איזה מכוער הוא נראה כמו פיל מי הרשה להם לכער 744 ככה..
#11 · לפני 18 שנים
הם עצמם... אני מניח, זה בואינג של בואינג והם המציאו את הבואינג... 😛
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#12 · לפני 18 שנים
nimiz, אתה מניח.. לך תדע דווקא אני בטוח במיליון אחוז שזה לא הם. אולי הם עשו את זה אבל לא תכננו תרעיון.
#13 · לפני 18 שנים
למה לא בנו את הקוקפיט, וכללית את אף המטוס, כדי שיהיה באותו הגובה עם שאר המרכב ?

זה לא מוריד מהאפקטיביות של גובה התכולה ?

---------

עריכה

המממ...
איזור הקארגו מזכיר בצורה כלשהי את הבלוגה של אירבאס..

#15 · לפני 18 שנים
אסימון, הוא אולי מזכיר אבל הוא בכלל לא דומה לו ועוד משהו בואינג לא בנתה אותו עם פתחו במכרז לבניית המטוס ואני חושב ש-eva air נבחרה
מאור פאר

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.