106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון מה זה המטוס הזה?
דיון

מה זה המטוס הזה?

17 הודעות 2,955 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לי זה נראה כמו שכפ"ץ למטוסים כנראה הוא נועד להעביר חיילים מעירק ולעירק
כנראה נועד נגד ירי של מחבלים (לא טילים) כנראה מחבלים יורים עם מקלעים במטוסים אמריקאיים שטסים שם אז שמו למטוס שכפ"ץ
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#2 · לפני 18 שנים
f-16pilot-ROY כתב/ה:לי זה נראה כמו שכפ"ץ למטוסים כנראה הוא נועד להעביר חיילים מעירק ולעירק
כנראה נועד נגד ירי של מחבלים (לא טילים) כנראה מחבלים יורים עם מקלעים במטוסים אמריקאיים שטסים שם אז שמו למטוס שכפ"ץ


זה בכלל לא קשור מה שאמרתה עכשיו המ-744 הזה נבנה בשביל להוביל את החלקים של ה-787
מאור פאר

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.