86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים ישראל במונדיאל
דיון

ישראל במונדיאל

11 הודעות 2,068 צפיות לפני 20 שנים
#3 · לפני 20 שנים
DesertFalcon_117 ממש אבל ממש הגזמת
ישראל במשחקים נגד אירלנד צרפת ושוויץ שיחקו מדהים אבל לא מספיק בשביל ניצחון
אז נכון שנגד איי פארו שיחקו גרוע אז ישר להגיד לא מגיע להם לעלות???
מגיע לישראל לסיים שניה בבית ראשונה כבר אין סיכוי מה לעשות....
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#4 · לפני 20 שנים
מה שאותי הכי מצחיק בקטע של המונדיאל הוא שלמונדיאל מגיעות קבוצות הרבה פחות טובות מישראל. למשל כל הקבוצות של מדינות ערב. אנחנו פשוט בגלל שמשייכים אותנו לאירופה אז אנחנו מקבלים בית קשה ובגלל זה לא עולים.

לפי דעתי המונדיאל הזה לא נעלה וזאת משום סיבה פשוטה אחת: צריך יותר מידי מזל בכדי לעלות.
#5 · לפני 20 שנים
eagle701 כתב/ה:DesertFalcon_117 ממש אבל ממש הגזמת
ישראל במשחקים נגד אירלנד צרפת ושוויץ שיחקו מדהים אבל לא מספיק בשביל ניצחון
אז נכון שנגד איי פארו שיחקו גרוע אז ישר להגיד לא מגיע להם לעלות???
מגיע לישראל לסיים שניה בבית ראשונה כבר אין סיכוי מה לעשות....

עוז אני מסכים איתך בעמדה זו!
בנוסף שיכולנו לנצח ברגע היסטורי את צרפת כאן בארצנו.
אני מקווה שננצח את איי פארו בתוצאה גדולה כי זה מאוד יועיל כפי שנאמר בחדשות 5+ ונשאר לנו להחזיק אצבעות לנבחרת שתעלה כי זה די מבאס להיות תלוי בשאר הקבוצות.
Soft as a butterfly, stings like a bee
#6 · לפני 20 שנים
מתפללים למקום שני...!
ולמי שאמר ששיחקנו ברמה נמוכה...
להזכיר לך שלא הפסדנו?תראה לי קבוצה אחת שלא הפסידה משחק
ולא עלתה?
נשאר עכשיו רק להתפלל?אוקי לא שיחקנו מדהים כשיכולנו לנצח הוצאנו תיקו
אבל להגיד ששיחקנו גרוע? 🤔
#9 · לפני 20 שנים
106thE-LOL כתב/ה:הממ זהו אחרי התיקו של צרפת שוויץ הסיכויים שנגיע אפסיים.

אנחנו צריכים שצרפת תפסיד בבית מול קפריסין אם אני לא טועה... ומה הסיכוי שזה יקרה ? 🤔

גם תיקו יספיק לנו לעלות .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#10 · לפני 20 שנים
זה שישראל משחקת באירופה ולא באסיה זה הדבר הכי טוב שיכול להיות מפני שרק כך ניתן להגיע לרמה גבוהה. אם היינו נשארים כמו פעם עם אוסטרליה וניו-זילנד, יכול להיות שהיינו משחקים באיזה מונדיאל או שניים אבל הנבחרת הייתה נשארת גרועה ולוזרית, כמו תמיד. שיפור המנטליות הישראלית והחזרות הרבות מפיגורים גם נגד יריבות עדיפות בהרבה, זה הדבר הכי גדול שאנחנו מקבלים מהקמפיין הזה. לצערי למונדיאל לא נגיע. צרפת לא תיתן כלום לקפריסין, תהיו בטוחים.......

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.