#1
·
לפני 20 שנים
תגידו מישהו חושב שלישראל יש בכלל סיכוי? 🤔
eagle701 כתב/ה:DesertFalcon_117 ממש אבל ממש הגזמת
ישראל במשחקים נגד אירלנד צרפת ושוויץ שיחקו מדהים אבל לא מספיק בשביל ניצחון
אז נכון שנגד איי פארו שיחקו גרוע אז ישר להגיד לא מגיע להם לעלות???
מגיע לישראל לסיים שניה בבית ראשונה כבר אין סיכוי מה לעשות....
106thE-LOL כתב/ה:הממ זהו אחרי התיקו של צרפת שוויץ הסיכויים שנגיע אפסיים.
אנחנו צריכים שצרפת תפסיד בבית מול קפריסין אם אני לא טועה... ומה הסיכוי שזה יקרה ? 🤔

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.