62 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור סט תמונות חדש מבית אסימון (אזהרה לבעלי חיבור 56K)
דיון

סט תמונות חדש מבית אסימון (אזהרה לבעלי חיבור 56K)

39 הודעות 5,207 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
"גבירותי ורבותי, נוסעים נכבדים,
כאן הדיילת הראשית נועה, אני מתכבדת להציג לפניכם את סט התמונות החדש מבית אסימון :
כל התמונות בעלות רזולוציה מקורית של 1680x1050, עם 4 AA ו16 AF.
אנא קפלו את המדפים שעל המושבים לפניכם, וודאו כי כל התיקים נמצאים בתא המיועד לכך מעל ראשיכם, והדקו את חגורות הבטיחות. אנחנו יוצאים לטיסה שלא מהעולם הזה"






*התמונות נערכות בדקות אלו ממש. אעלה אותן מיד כשאסיים.
#3 · לפני 18 שנים
סט ראשון :


תא טייס של מטוס הדגל של סצנה - (מי יודע איך קוראים לו.. ? : ) )





מתחממים לקראת ריצת ההמראה - קר היום מאוד בחוץ, ויש סכנה של הצטברות קרח על המנועים





"באיזו מחלקה אתה טס אדוני ? "
"מחלקת עסקים - כמובן !"





מהירות נסיקה חיובית, מנועים על סל"ד טוב, לחץ שמן נראה תקין, שעונים נראים תקינים.. מתחילים לטוס





נועה - כאפרה עליה.. 👏





הלילה יורד.. כולם ישנים.. רק ג'ו בוב ומרטינז יושבים מצונפים בתוך פיסת המתכת הקרה





קדימה ! צועק מרטינז באוזניות, זה הזמן לשחרר בלמים ולרוץ !





אייייי האאאאא..





ככה נראה אירבאס 340-600 כשהוא יוצר ממפעל הייצור הסופי (בצרפת?) אל ההאנגרים של הצביעה.
התמונה צולמה מעל שוויץ.










חיל האוויר הפיני במיטבו :





תמונת המראה יפה :





אני חושב שבסוף המשיכה, מד הג'י הורה על 11 💡






טיסה מעל אוצ'ו ריאוס, ג'מייקה I





טיסה מעל אוצ'ו ריאוס, ג'מייקה II




-------------------------------


עוד מעט עולה לאוויר לטיסה נחמדה לערוך עוד סט צילומים.
צפו לדבש וסוכר ! 😂



😉
#5 · לפני 18 שנים
חזק !!!!!!!!!!!!!
אהבתי.
אגב , סדר לי את הטלפון של הדיילת ..... 😄
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#7 · לפני 18 שנים
סט שני - על הקרקע







נכון שהמטוס הזה מזכיר צוקית ?
גם נראה מדליק ^^










איפה שניקס איפה..






















.
.
.
.
.
.
.
הספינה הזו תמיד נתקעת איפשהו בארץ.. 💡




--------------------------

סט תמונות שלישי : טיסות מנמלי תעופה בינלאומיים בעולם - מאוחר יותר בערב.
אני מרגיש רענן 😄
#9 · לפני 18 שנים
אסימון, תמונות מדהימות!
זה מFS9 נכון? רואים לפי הגשם, המים, והערפל על ההרים שנראה כמו קו חחח...

יש לי גם את הססנה הזה עם הדיילת, הוא בתשלום. איך עשית שהדיילת תשב?

וקוראים לו Cessna Citation X (עניתי ראשון) 😂

אבל האפקטים של התאורה בתוך המטוס הורסים את הכל, זה נראה כאילו יש פנס ענקי בתוך המטוס, וגורם לכל המושבים וגם לבגדי הדיילת להיראות כמו מתכת... 🤔
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#10 · לפני 18 שנים
אסימון, תמונות מדימות!!!...אחת אחת!!!

אהבתי את התמונה האחרונה עם הספינה!!....חחחח 😂 😂 😎
#11 · לפני 18 שנים
אסימוןן , אתה מכאיב לי!

איזה איכותת ואיזוו תמנוות , פשוט כל הכבודד !
ושוב 👍

אני אוהב את הסטים שלך במיוחד !
מחכה לעוד סטים כאלו 😛
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#12 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:יש לי גם את הססנה הזה עם הדיילת, הוא בתשלום. איך עשית שהדיילת תשב?

( 😂



הוא ביקש ממנה ממש יפה<< 🙄
#14 · לפני 18 שנים
יפה מאוד אסימון תמונות נהדרות!
במטוס עם הדיילת הוא לא אחר מ Cessna Citation X

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.