47 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור סט תמונות חדש מבית אסימון (אזהרה לבעלי חיבור 56K)
דיון

סט תמונות חדש מבית אסימון (אזהרה לבעלי חיבור 56K)

39 הודעות 5,207 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
תמונות ממש יפות!!!!!!!!!
אתה טס גם עם FMC ושאר ירקות? או על מטוסים פחות מסובכים ברמת הדיפולטים...?
למה AA X4? זכרתי שאתה שם בד"כ X16......... מה קרה?
התמונות נערכו באיזושהי תוכנה? או שרק הוקטנו?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#3 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:למה AA X4? זכרתי שאתה שם בד"כ X16......... מה קרה?
התמונות נערכו באיזושהי תוכנה? או שרק הוקטנו?


AAx4 כיוון שיותר מזה זה עיבוד יתר של התוכנה. חפרתי על זה המון - השיפור ממש בלתי מורגש אבל הביצועים נופלים נפילה חופשית..

לא. התמונות לא נערכו לחלוטין פרט להקטנתן.
#4 · לפני 18 שנים
אסימון זה FSX או FS2004 ?
כי כמו שאפיק אמר זה נראה 2004 בגלל איך שהשטח נגמר וגם העצים.. אבל השמש נראת מצויין והיא לא נראת ככה ב FS2004 עם Real Enviroment Pro או עם התוסף של Flight1 של השמים עננים וכל זה..
אם זה 2004 אז באיזה תוסף אתה משתמש לשמים?
#5 · לפני 18 שנים
👍 🤣 😕 🤖 📖 💐 🥊 🆘 👏 🎬 😁 😐 ➡️ 💡 😉 🙄 👿 😈 😢 😳 😛 😠 😂 😎 🤔 😱 😮 🙁 🙂 😄

זה מה שעבר לי בראש שראיתי את התמונות ובעיקר 😮 שראיתי את נועה ......
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#8 · לפני 18 שנים
טוב,
אז לקחתי אחריות והעלתי את הAA לx16 😱
זה לא מומלץ - ראו שני פושטים שלי למעלה עם ההסבר.

למה בכל זאת עשיתי את זה ?
..תראו את התמונות ראבאק ! גם אני הופתעתי 😂


-------------------------

מתחילים :








💡






































-----------

עוד סט - בהמשך הערב 😎
#11 · לפני 18 שנים
אתה יכול לשלוח לי לי בפרטי או במייל (omrigimel@hotmail.co.il) קישור ליורופייטר?
עמרי גילת.
#12 · לפני 18 שנים
למען השקט הנפשי שלי- אני מבקש לא להעלות תמונות של המוסטנג
תמונות של אוויה, ספיטפייר, ות'אנדרבולט יתקבלו בשמחה...



תמונות יפות ניר



IAF.101~Maverik
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#13 · לפני 18 שנים
Maverik כתב/ה:למען השקט הנפשי שלי- אני מבקש לא להעלות תמונות של המוסטנג



הממ...

בדיוק כשרציתי לעלות לטיסה רגילה.. על 737-800.. קראתי את התגובה שלך.

המממ..... 😉


--------------



אנשים טובים - מישהו יכול להביא לי את הלינק לשטח ישראל המשופר ?
FSX כמובן.

💐
#15 · לפני 18 שנים
אסימון, עוצמה נקייה של כרטיס מסך- ואני מזיל ריר על המקלדת (טוב שזו אחת הגמישות האלה..נמנע קצר).

אתה צודק לגבי העניין של עיבוד יתר של התמונה עם החלקת שינון ברמה גבוהה מאוד. אבל הכל יחסי (והיי- כשמקטינים את התמונה, טכנית החלקת השינון גדולה יותר, בסופו של דבר גם כרטיס המסך עושה ככה).
לעין, כמעט לא יהיה הבדל בהחלקת השינון ברמות שבין 8X ל 16X (כמובן שברזולוציות גבוהות).
אפשר להוציא כל כך הרבה פרטים קטנים יותר וחשובים כאשר החלקת השינון גבוהה יותר. למשל שים לב לכבל הרדיו על המוסטנג- הוא אשכרה חלק ונראה!
לך תעשה את זה עם החלקת שינון נמוכה יותר...

לי אישית קריטי להשתמש בהחלקת שינון גבוהה כמה שיותר, פשוט בגלל פילטר חידוד בפוטושופ- ככה הסיכוי לקבל אחרי החידוד קצוות משוננים נמוך יותר.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.