#1
·
לפני 18 שנים
תמונות ממש יפות!!!!!!!!!
אתה טס גם עם FMC ושאר ירקות? או על מטוסים פחות מסובכים ברמת הדיפולטים...?
למה AA X4? זכרתי שאתה שם בד"כ X16......... מה קרה?
התמונות נערכו באיזושהי תוכנה? או שרק הוקטנו?
אתה טס גם עם FMC ושאר ירקות? או על מטוסים פחות מסובכים ברמת הדיפולטים...?
למה AA X4? זכרתי שאתה שם בד"כ X16......... מה קרה?
התמונות נערכו באיזושהי תוכנה? או שרק הוקטנו?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.













