כן, מאז ה6600 ,FS9 (אותה התקנה) התחיל לעשות בעיות כאלה.
שמתי לב שלפעמים זה הסתדר והחלון הופיע מעל התמונה בלי ליצור איזור שחור, אבל התמונה היתה חסרת החלקת שינון!
אני משער שזה קשור לשיטת החלקת השינון של NVIDIA, לא יודע מה קורה עם כרטיסים של ATI.
לצערי לא מצאתי פתרון לעניין עדיין.
בכלל, לFS9 אצלי יש היסטוריה ארוכה של בעיות עם החלקת שינון, החל מתצוגה של התמונה המקורית שכרטיס המסך משתמש בה לצורך החלקת שינון (שכבלל צריכה להיות מאחורה בזיכרון, לא מוצגת על המסך!) ועד למסך שחור בכלל כשמתחילים טיסה.
עם דריברים שונים זה הסתדר, עדיין נותרה בעיית ההשחרה כאשר חלון מוצג מעל התמונה.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי
69 הפטישים הוירטואלית הותיקה