59 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור סט תמונות חדש מבית אסימון (אזהרה לבעלי חיבור 56K)
דיון

סט תמונות חדש מבית אסימון (אזהרה לבעלי חיבור 56K)

39 הודעות 5,207 צפיות לפני 18 שנים
#4 · לפני 18 שנים
Mike_69th כתב/ה:אסימון, עוצמה נקייה של כרטיס מסך- ואני מזיל ריר על המקלדת (טוב שזו אחת הגמישות האלה..נמנע קצר).

אתה צודק לגבי העניין של עיבוד יתר של התמונה עם החלקת שינון ברמה גבוהה מאוד. אבל הכל יחסי (והיי- כשמקטינים את התמונה, טכנית החלקת השינון גדולה יותר, בסופו של דבר גם כרטיס המסך עושה ככה).
לעין, כמעט לא יהיה הבדל בהחלקת השינון ברמות שבין 8X ל 16X (כמובן שברזולוציות גבוהות).
אפשר להוציא כל כך הרבה פרטים קטנים יותר וחשובים כאשר החלקת השינון גבוהה יותר. למשל שים לב לכבל הרדיו על המוסטנג- הוא אשכרה חלק ונראה!
לך תעשה את זה עם החלקת שינון נמוכה יותר...

לי אישית קריטי להשתמש בהחלקת שינון גבוהה כמה שיותר, פשוט בגלל פילטר חידוד בפוטושופ- ככה הסיכוי לקבל אחרי החידוד קצוות משוננים נמוך יותר.


FSX בנוי לחומרה חזקה, ועיבודים גבוהים....
הבעיה היא עם FS9... כשאני מעלה AA לX8, הוא עושה בעיות, למשל אם אני פותח KNEEBOARD, אז מהניבורד עצמו ומטה, הכל שחור, זה היה סתם דוגמה, זה קורה בעוד מלא מקרים, גם אצלך זה ככה (בFS9!!!)? יש דרך לסדר את זה?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#5 · לפני 18 שנים
כן, מאז ה6600 ,FS9 (אותה התקנה) התחיל לעשות בעיות כאלה.
שמתי לב שלפעמים זה הסתדר והחלון הופיע מעל התמונה בלי ליצור איזור שחור, אבל התמונה היתה חסרת החלקת שינון!

אני משער שזה קשור לשיטת החלקת השינון של NVIDIA, לא יודע מה קורה עם כרטיסים של ATI.
לצערי לא מצאתי פתרון לעניין עדיין.

בכלל, לFS9 אצלי יש היסטוריה ארוכה של בעיות עם החלקת שינון, החל מתצוגה של התמונה המקורית שכרטיס המסך משתמש בה לצורך החלקת שינון (שכבלל צריכה להיות מאחורה בזיכרון, לא מוצגת על המסך!) ועד למסך שחור בכלל כשמתחילים טיסה.

עם דריברים שונים זה הסתדר, עדיין נותרה בעיית ההשחרה כאשר חלון מוצג מעל התמונה.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#7 · לפני 18 שנים
liran51 כתב/ה:איך משנים ב FSX ל AA X 16?

אני לא יודע אם יש הגדרות במשחק לזה, אבל אפשר לשנות דרך ההגדרות של ה3D בדרייבר של הכרטיס מסך.
#9 · לפני 18 שנים
פשוט יפה 🙂


אור קופרמן...
צוות מרכז הכשרת טייסים IVAO-IL
מייל-or.kuperman@ivao-il.org

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.