אין בעיה, יתוקן בגירסת השחרור.
יפה מאוד קראתי אבל יש לי שאלה המשימה PUP UP הינה תקיפה של המטווח בערבה?
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
אני לא מצליח לקרוא את הקובץ
לפי התגובות של האנשים בדף הקודם אני מבין שעדיין אין תאריך שיחרור,
אני אשמח מאוד אם יקבעו כזה כבר.
קראתי את החוברת, לפי מה שהבנתי, מדובר בתוספת שכוללת מטוסים וסקינים של IAF ואת השטח הישראלי.
אני אומר, כל הכבוד! יש כאן הרבה מאוד השקעה, רמת השטח הזה לא מישתוות לשטחים הרגילים של הפאלקון.
אה וכן זאת ההודעה הראשונה שלי בפורום אחרי שאני רשום בו הרבה זמן חחחחח 😂
לפי התגובות של האנשים בדף הקודם אני מבין שעדיין אין תאריך שיחרור,
אני אשמח מאוד אם יקבעו כזה כבר.
מסכים. אני לא בא בטענות חלילה כלפי אקו, אבל יהיה נחמד יותר לצפות לשטח החדש אם יהיה
לו תאריך שחרור משוער.
בסדר גמור. הסיבה שלא נתתי תאריך עד עכשיו היא משום שהשטח היה בפיתוח ובדיקה וגילוי באג היה יכול לדחות אותו גם בשבוע, כבר קרו דברים כאלו. מכיוון שהשטח בבדיקה סופית כבר כמה ימים והכל נראה תקין, ובהתחשב בזה שאני בצבא בשבוע וחצי הקרובים - השחרור יהיה בסוף השבוע הבא.
Echo, ייששש.
אין צמב שזה יהיה ביום שישי-שבת הזה? 😛
איתי אתה יכול לעשות של f16d-52 יהיה סקין של 109? במקום ה d-30 שאין או שזה ישנה גם ל d40 ותגיד עשית את כל הבסיסים שקיימים בישראל??
איתי תגיד אחי אם התקנתי סקינים לפצצות אז בשטח ישראל החדש -שלך אני יראה את הסקינים שאתה שמת כמו שיש עכשיו עם הסקינים של המטוסים?
נ.ב
בשטח ישראל הראשון אני רואה את הפצצות החדשות כלומר שהתקנתי...
dorshoshani כתב/ה:איתי תגיד אחי אם התקנתי סקינים לפצצות אז בשטח ישראל החדש -שלך אני יראה את הסקינים שאתה שמת כמו שיש עכשיו עם הסקינים של המטוסים?
נ.ב
בשטח ישראל הראשון אני רואה את הפצצות החדשות כלומר שהתקנתי...
נראה לי שאם התקנת סקין של פצצות, ועל זה את שטח ישראל, שטח ישראל יחליף את הסקינים. כי שמעת שהוא אמר שיש סקינים חדשים לחימוש, וגם לטילי אימון ופצצות מים.
האפ הסיקינים והכל יעבדו רק בשטח ישראל או גם בקוראיה ובלקן?
RifleFighter
רמי וייברמן
RF כתב/ה:האפ הסיקינים והכל יעבדו רק בשטח ישראל או גם בקוראיה ובלקן?
נראה לי שרק בשטח ישראל. אבל תשובה מלאה תקבל מEcho.