פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
52
חברים מחוברים
16
26
10
a
a
A
A
b
B
B
B
C
D
d
D
e
E
+28
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
AF-KDF
A
AF-KDF
17
פוסטים
חבר/ה מ-02/2007
ביקור אחרון לפני 17 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
פצצת לייזר מחטיאה באופן עקבי
עליתי על זה, עד עכשיו הפצצתי מגובה 3000, מגובה 6000 בערך הפצצה מדייקת, זה הכל.
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
פצצת לייזר מחטיאה באופן עקבי
יש לי בעיה פשוטה, הפצצות לייזר שאני מפיל פוגעות משהו כמו 10 - 20 מטר באופן קבוע מהמטרה, מוד CCRP, לייזר נעול (POINT), הפצצה נופלת בדיוק כשהסמן מגיע לציפור ב-HUD
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
ניתקלתי בעוד משהו כמוני, שעשה כל מה שכתוב בפורום וזה לא עזר, והוא בעצמו אומנם לא מצא מה הבעיה אבל מצא את הפיתרון והוא: מחיקה של תקיית ה-MOVIES מה
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
106thE-LOL, אם אני לא תועה אז 9, הסטנדרתי שבה עם ווינדוס XP SP2
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
SoNiC306, אתה ביכלל קורה את מה שאני כותב? אני כתבתי שמחקתי *הכל* ואז התקנתי את של K LITE ופעלתי לפי המדריך, ולא רק שמחקתי את כל הקו
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
מחקתי את כל החבילות קודים שהיו לי, והתקנתי את חבילת הקודים המלאה של K LITE, עשיתי בדיוק מה שכתוב במדריך ואומנם הסירטון נקטע אבל הבעיה לא נעלמת.
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
ועל איזו חבילת קודים שונה אתה ממליץ? ואני אשמח להסבר למה הקודים האלה משמשים
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
ואתה בטוח שזה לא ישבש פעולות של דברים אחרים?
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
עשיתי חיפוש בפורום לגבי זה, והדברים שהבנתי הם: יש בעיה עם הכרטיס מסך 8800 של NVIDIA, מה שלי יש. יש בעיה עם K LITE CODEC PACK וצריך להגדיר לו משהו בשביל הפאלקו
טייסת 110 אבירי הצפון - הטייסת נסגרה · לפני 18 שנים
אימון קא"מ ראשון - נדחה - כנסו.
הראל תרגיש טוב!