#1
·
לפני 18 שנים
עשיתי חיפוש בפורום לגבי זה, והדברים שהבנתי הם:
יש בעיה עם הכרטיס מסך 8800 של NVIDIA, מה שלי יש.
יש בעיה עם K LITE CODEC PACK וצריך להגדיר לו משהו בשביל הפאלקון או שראיתי עוד אפשרות למחוק אותו ולהתקין את של XVID (משהו כזה)
עכשיו,
דבר ראשון אני לא מוצא שום זכר ל-K LITES אצלי במחשב, הקודקים היחידים שאני מצאתי ברשימה של הווינדוס הם:
-Codec Pack - All In 1 6.0.3.0
-XviD MPEG-4 Video Codec
ובקשר ללהוסיף -NOMOVIE בקיצור דרך, זה אומנם מעלה ישר את הסימ.. ולא את הסירטון אבל הבעיה נשארת.
🆘
יש בעיה עם הכרטיס מסך 8800 של NVIDIA, מה שלי יש.
יש בעיה עם K LITE CODEC PACK וצריך להגדיר לו משהו בשביל הפאלקון או שראיתי עוד אפשרות למחוק אותו ולהתקין את של XVID (משהו כזה)
עכשיו,
דבר ראשון אני לא מוצא שום זכר ל-K LITES אצלי במחשב, הקודקים היחידים שאני מצאתי ברשימה של הווינדוס הם:
-Codec Pack - All In 1 6.0.3.0
-XviD MPEG-4 Video Codec
ובקשר ללהוסיף -NOMOVIE בקיצור דרך, זה אומנם מעלה ישר את הסימ.. ולא את הסירטון אבל הבעיה נשארת.
🆘
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים