61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!
דיון

בעיית המסך השחור, וכן, עוד נושא. - עידכון חשוב!

12 הודעות 2,633 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
עשיתי חיפוש בפורום לגבי זה, והדברים שהבנתי הם:
יש בעיה עם הכרטיס מסך 8800 של NVIDIA, מה שלי יש.
יש בעיה עם K LITE CODEC PACK וצריך להגדיר לו משהו בשביל הפאלקון או שראיתי עוד אפשרות למחוק אותו ולהתקין את של XVID (משהו כזה)

עכשיו,
דבר ראשון אני לא מוצא שום זכר ל-K LITES אצלי במחשב, הקודקים היחידים שאני מצאתי ברשימה של הווינדוס הם:
-Codec Pack - All In 1 6.0.3.0
-XviD MPEG-4 Video Codec

ובקשר ללהוסיף -NOMOVIE בקיצור דרך, זה אומנם מעלה ישר את הסימ.. ולא את הסירטון אבל הבעיה נשארת.
🆘
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#3 · לפני 18 שנים
ואתה בטוח שזה לא ישבש פעולות של דברים אחרים?
#5 · לפני 18 שנים
ועל איזו חבילת קודים שונה אתה ממליץ? ואני אשמח להסבר למה הקודים האלה משמשים
#6 · לפני 18 שנים
מחקתי את כל החבילות קודים שהיו לי, והתקנתי את חבילת הקודים המלאה של K LITE, עשיתי בדיוק מה שכתוב במדריך ואומנם הסירטון נקטע אבל הבעיה לא נעלמת.
#7 · לפני 18 שנים
יש לך פה עוד בעיה...שני קודקים יוצרים התנגשות אחד בשני לכן גם אם פעלת לפי המדריך לגבי קודק אחד השני עדין פעיל ובגלל זה אתה לא רואה את הסירטון, ההצעה שלי לך היא תמחק את שתיהן ותתקין KLITE, תפעל לפי המדריך ואני בטוח שזה יפתור לך את הבעיה. 🙂
מיכאל גרובמן
צוות ניהול ראשי
#8 · לפני 18 שנים
SoNiC306, אתה ביכלל קורה את מה שאני כותב? אני כתבתי שמחקתי *הכל* ואז התקנתי את של K LITE ופעלתי לפי המדריך, ולא רק שמחקתי את כל הקודקים לפני, אלה מחקתי אותם עם ''YOUR UNINSTALLER" אם אתה לא מכיר אז זאת תוכנה שמוחקת תוכנות מהשורש, את כל קיבצי ה-REGISTRY והתקיות והחרטה שהתוכנה משאירה.
ואני רוצה סתם ליתר ביטחון להדגיש שהסירטון פה זה ממש לא מה שחשוב לי וזאת גם לא הבעיה, הבעיה היא עם התוכנה, כי בכל מצב אני רואה מסך שחור אך עם קולות, וכרגע אצלי ההשפעות של מה שעשיתי עם ה-K LITE לפי המדריך הם דילוג על הסירטון, לא יותר מזה, פשוט המסך הראשי של הפאלקון ישר עולה, רק עם קולות והסמן של העכבר בלבד.

ותודה על צומת הלב עד עכשיו 🙂
#10 · לפני 18 שנים
106thE-LOL, אם אני לא תועה אז 9, הסטנדרתי שבה עם ווינדוס XP SP2
#11 · לפני 18 שנים
ניתקלתי בעוד משהו כמוני, שעשה כל מה שכתוב בפורום וזה לא עזר, והוא בעצמו אומנם לא מצא מה הבעיה אבל מצא את הפיתרון והוא:
מחיקה של תקיית ה-MOVIES מהתקיה הראשית של הפאלקון
והמפצח, אביב קרבל 😄 (לא נראה לי שהוא רשום פה אבל אנשים מואטיל מכירים אותו)

אני חושב שכדאי שתוסיפו את זה למדריך בדביק
שבוע טוב!
#12 · לפני 18 שנים
הוא פה הוא פה, אבל הוא לא מגבי 😎
אביב קרבל.
IFS team
www.IFSchool.net

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.