#1
·
לפני 18 שנים
אחרי שרועי סובב את ראשי לדיון הזה:
הבנתי שחסרים מספר סקינים לכלים של השכנים האהובים שלנו.
מאחר ואין לי את פאלקון (אבל יש לי נסיון בלבצע סקינים לסימ' גם ללא הסימולטור), אם מישהו רוצה איזה סקין לחבר'ה שלידנו, פשוט תנו איזה לינק לצביעה הרצויה (סכימה או תצלומים של כמה שיותר משטח המטוס) והטקסטורה עצמה.
אם יהיו לי מספיק פרטים לכיסוי המטוס, הסקין יבוצע.
הבנתי שחסרים מספר סקינים לכלים של השכנים האהובים שלנו.
מאחר ואין לי את פאלקון (אבל יש לי נסיון בלבצע סקינים לסימ' גם ללא הסימולטור), אם מישהו רוצה איזה סקין לחבר'ה שלידנו, פשוט תנו איזה לינק לצביעה הרצויה (סכימה או תצלומים של כמה שיותר משטח המטוס) והטקסטורה עצמה.
אם יהיו לי מספיק פרטים לכיסוי המטוס, הסקין יבוצע.





