64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אחרי שרועי סובב את ראשי לדיון הזה:

הבנתי שחסרים מספר סקינים לכלים של השכנים האהובים שלנו.
מאחר ואין לי את פאלקון (אבל יש לי נסיון בלבצע סקינים לסימ' גם ללא הסימולטור), אם מישהו רוצה איזה סקין לחבר'ה שלידנו, פשוט תנו איזה לינק לצביעה הרצויה (סכימה או תצלומים של כמה שיותר משטח המטוס) והטקסטורה עצמה.

אם יהיו לי מספיק פרטים לכיסוי המטוס, הסקין יבוצע.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#3 · לפני 18 שנים
אם איתי יצור קשר אני יוכל לעזור לו, אם אייני טועה שגיא שלח לי את כל הסקינים שהוא בנה לירדנים למשל
של F16 כי הוא מחק ורצה שלמישהו יהיה את זה, אני כמעט בטוח שיש לי גם את זה.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#5 · לפני 18 שנים
לא הבנתי משהו מה זאתאומרת הסעה אוטמטמ לדת"ק?
מה אחרי שנחתתי זה אוטומטית מסיע אותי לדת"ק אני לא עושה כלום?
#6 · לפני 18 שנים

לא הבנתי משהו מה זאתאומרת הסעה אוטמטמ לדת"ק?
מה אחרי שנחתתי זה אוטומטית מסיע אותי לדת"ק אני לא עושה כלום?


בואנה בנאדם, אתה ממש מתחיל לעצבן. נמאס כבר! אתה עושה את זה שוב ושוב. מספיק כבר לפתוח
אלף נושאים ולרשום אלף תגובות לכל שאלה. שמעת פעם על עריכה? זה פטנט מאוד מיוחד שאלוהים המציא
במיוחד בשביל אנשים כמוך. זאת לא הפעם הראשונה שאתה עושה את זה, ולא רק כאן.
#7 · לפני 18 שנים
מה עשיתי לא טוב? תסביר לי אחי אשאני יבין כולה שאלתי שאלה... ושאלתי רק פה לא שאלתי בשום מקום אחר!!
אז מה הקשר 100 הודעות אה?
#8 · לפני 18 שנים
אני חושב שמה ש SubMachine מנסה להגיד לך , זה שתנסה לרכז את כל השאלות שלך במקום אחד במקום לפתוח לכל שאלה דיון חדש.
מעבר לזה , כדי למצוא הרבה תשובות לשאלות שלך קרא את ה FAQ שבה עם הסימולטור , ככה גם תחסוך לעצמך שאלות ותחסוך לנו תשובות.

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#9 · לפני 18 שנים
אחי תקשיב מה שאלתי שכל כך הרבה שאלות כבר?
מה שאלתי מה זה הסעה אוטומטית לןדתק כי איתי (echo( אמר שהוא עשה את זה ב שטח אז מה בדיוק לא קשור לשאכול הזה אהה???@!@?@? 😠
#10 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:אחי תקשיב מה שאלתי שכל כך הרבה שאלות כבר?
מה שאלתי מה זה הסעה אוטומטית לןדתק כי איתי (echo( אמר שהוא עשה את זה ב שטח אז מה בדיוק לא קשור לשאכול הזה אהה???@!@?@? 😠

אבל פירסמת 2 הודעות. היית יכול לערוך את ההודעה הקודמת ולהוסיף את השאלה שלך.
#11 · לפני 18 שנים

אבל פירסמת 2 הודעות. היית יכול לערוך את ההודעה הקודמת ולהוסיף את השאלה שלך.


הוא עשה את זה עוד כמה פעמים, אחרת לא הייתי מעיר. הקטע הוא שהוא עושה את זה גם בפתיחת נושאים
ולא רק בתגובות.

הנה הוכחה:



אני לא ידון בזה עוד, בגלל שלא לזה הנושא נועד. אתה מוזמן לקחת לצומת ליבך, ופשוט לשפר במקום
להתווכח.

אקו, אני ממש מצטער אחי שהערה שלי באה על חשבון האשכול שלך, אבל אולי כעת הוא יראה טוב יותר.
#12 · לפני 18 שנים
SubMachine - אין צורך להתרגז.

dorshoshani - להבא תשתדל להמנע מדאבל פוסט ותערוך הודעה קודמת אם יש לך משהו להוסיף ועוד לא הגיבו לך.

בואו נחזור לנושא של השטח המעולה שאיתי מכין!

👏


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#13 · לפני 18 שנים
אני מבין אותך SUBMESHCINE אבל אחי הקטע הוא שפתחתי נגיד X אשכולים כי האשכול הראשון לא קשור בכלל לאשכול השני מבין?
afik_t_king, אחי מתי פירסמתי שתי הודעות?
ופעם אחת נכון בטעות בגלל שהשתמשתי ב פיירפוקס ויש לי בעיות איתו אז פתחתי שתי אשכולות שהם אותו דבר...
ולא הצלחתי למחוק אותם..
#14 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:אני מבין אותך SUBMESHCINE אבל אחי הקטע הוא שפתחתי נגיד X אשכולים כי האשכול הראשון לא קשור בכלל לאשכול השני מבין?
afik_t_king, אחי מתי פירסמתי שתי הודעות?
ופעם אחת נכון בטעות בגלל שהשתמשתי ב פיירפוקס ויש לי בעיות איתו אז פתחתי שתי אשכולות שהם אותו דבר...
ולא הצלחתי למחוק אותם..

אם תסתכל קצת למעלה תראה 2 שאלות ששאלת, שהיית יכול לרכז באותה הודעה...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.