128 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
Echo כתב/ה:[quote="Jaspern"][quote="Echo"]דווקא אין לצערי. הסקינים של המטוסים הרוסים נשארו כפי שהם בשטחי הבלקן וקוריאה. כרגיל אם מישהו מתנדב לעבוד על הנושא אני אוסיף את זה לשטח.


כבר ארבע? כבר ארבע? כבר ארבע? כבר ארבע? שוקרון!!!!!!
סתם. אני אשמח לעזור, רק תגיד מה בדיוק אתה רוצה.[/quote]

כל מה שיש לידידנו, בדגש על הסורים. זה סדר החשיבות לדעתי:
MIG-21MF/Bis
MIG-23MS/ML
MIG-29A
MIG-25
SU-24M
וכמובן מסוקי MI-24 ו M-8.

אחר כך אפשר להמשיך למפציצים ומטוסי תובלה. השאלה אם יש זמן לכל זה, או שעדיף כבר לחכות לגירסה הבאה בשביל סקינים.[/quote]

אוקיי, אני אתחיל מה23.

איך הצביעה הזו?
http://morehj.com/blog/attach/1/1305525748.jpg

בהזדמנות, צור קשר בMSN-
Jasper-n@hotmail.com

Kickbox.co.il
נדב
#3 · לפני 18 שנים
יכול להיות אפשר להתבסס על סקינים של כוכב כחול?

מה עם חימוש ישראלי, חוץ מפיתונים יש טילי פופאי או SPICE או דרבי?
#4 · לפני 18 שנים
אין חימוש ייעודי משום שפאלקון לא תומך באוויוניקה ובמצבים המיוחדים של כל טיל כזה.
סקינים ישנים [לא רק מכוכב כחול] לא יעזרו כי המודלים שונים לגמרי.
#5 · לפני 18 שנים
איתי,

double_o לא התכוון לקחת סקין של כוכב כחול ולהדביק על המטוסים של הפאלקון, אלא להעתיק, כמו שעשו בחלק ממטוסי כוכב כחול לישראל, שגיא פשוט העתיק אותו על המודל של כוכב כחול.

אם לא הבנת רק תגיד ותקבל הסבר מפורט יותר
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 18 שנים
Echo, לפחות בקשר לפופאי אתה טועה, אני כבר הצלחתי לשגר טיל פופאי באלייד פורס. התפעול שלו מאוד דומה לתפעול של המאווריק. אני לא יודע כמה זה דומה למציאות אבל מכיוון שלפחות לרובנו לא יצא להתנסות בשיגור אמיתי של פופאי לא נראה לי שירגישו בהבדל.
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#7 · לפני 18 שנים
חברה,

יש את הלינק הבא:
http://www.simmersworld.com/~openskin/Ranger/

(rangger822's Open Skins) - פלד פרסם את הלינק אז בזמנו, זו ההודעה המקורית:
http://www.preflight.us/HE/ftopicp-58465.html#58465

אני מזהה שם מיג 23 ועוד כמה סקינים נחוצים. אי אפשר להשתמש בהם? 💡
#8 · לפני 18 שנים
דור - האם כוונתך להשתמש בסקין של כוכב כחול בתור מקור מידע ליצירת סקין חדש? אם כן ברור שאין עם זה בעיה. למרות שלרוב אפשר למצוא תמונות יותר מדוייקות באינטרנט.

double_o - אני יודע למה אתה מתכוון. זה שימוש באוויוניקה של מאווריק על טיל שהאוויוניקה שלו שונה בפועל. בגלל הריאליזם אני דוגל בשיטת ה"הכל או כלום" ככה שבשטח אני לא אוסיף את החימוש הזה. מי שמעוניין יוכל לעשות את זה לאחר מכן כראות עיניו.
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#9 · לפני 18 שנים
106thE-LOL כתב/ה:חברה,

יש את הלינק הבא:
http://www.simmersworld.com/~openskin/Ranger/

(rangger822's Open Skins) - פלד פרסם את הלינק אז בזמנו, זו ההודעה המקורית:
http://www.preflight.us/HE/ftopicp-58465.html#58465

אני מזהה שם מיג 23 ועוד כמה סקינים נחוצים. אי אפשר להשתמש בהם? 💡


סקינים יפים מאוד. אני מבין שהם נבנו ל OPEN FALCON. מישהו יודע האם אפשר לעשות להם הסבה ל-AF?
#10 · לפני 18 שנים
איתי,
אם זכרוני אינו מטעה אותי, כששגיא היה בתקופת צינון מהלימודים דיברנו וקרה לנו אותו מקרה כאשר הוא בנה את המודול של ה-D

אני כמעט כטוח שהוא ניסה ולא הצליח אבל יכול להיות שאני טועה.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#12 · לפני 18 שנים
Echo כל הכבוד! "חוברת" קטנה... אהבתי.. חחחחחחחחחחחח

בנוגע לשיחרור המלצה שלי תהיה שאתן לך שם משתמש וסיסמא ל-FTP כך שתוכל להעלות הכל ישירות לאתר ולהוסיף לאזור ההורדות כך שהיה זמין לכולם באותו הזמן.

מחכה לשיחרור בכיליון עיניים 👏

מה בנוגע לסקינים של ארצות ערב? 💡
#13 · לפני 18 שנים
תודה רועי, אבל בוא לא נמהר 🙂 אני עדיין רוצה לסיים את הבדיקות כמו שצריך.
Jaspern עובד כרגע על סקין למיג-23. לאחר מכן זה תלוי כמה זמן ישאר לשחרור, אם תהיה הענות ויעבדו על סקינים לא תהיה בעיה לחכות טיפה כדי לכלול הכל מראש. במקרה הגרוע זה ידחה לאחרי השחרור.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.