132 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
וואוו בריא ביותר
מה משמעות הדגלים במשחק?
אפשר לעשות קמפינים נגד סוריה למשל?



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#3 · לפני 18 שנים
nokia122 כתב/ה:adislash, אם אין מילים למה אתה מדבר ?

😛
בגלל זה אמרתי רק כל הכבוד 😛
#4 · לפני 18 שנים
שי_אלעזר כתב/ה:
לפי הסימון שלך, עזה עדיין שייכת לישראל...
אבקשך לשנות זאת. 😱


תתאמץ, ותסתכל יותר טוב 🙂



יניב - הקמפיין נשאר בשטח ללא שינוי, לא ניסיתי לבדוק אותו.
#5 · לפני 18 שנים
יווווווווווו אני מתחרפן פה!!! כמה אובייקטים!!!!!
ייאללהללההההה את מלך אחיי!!!
וכן סוף סוף עזה לא בכחול!!...

ותגיד איתי חחחח המטבעות האלה זה קזינו יעניי??.

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 18 שנים
rubip כתב/ה:יווווווווווו אני מתחרפן פה!!! כמה אובייקטים!!!!!
ייאללהללההההה את מלך אחיי!!!
וכן סוף סוף עזה לא בכחול!!...

ותגיד איתי חחחח המטבעות האלה זה קזינו יעניי??.

לא...המטבעות אילו אזורי עסקים ומסחר...
#10 · לפני 18 שנים
double_o כתב/ה:יש גם סקינים חדשים לאוייב או רק לישראל?

יש יש... 😉
#11 · לפני 18 שנים
דווקא אין לצערי. הסקינים של המטוסים הרוסים נשארו כפי שהם בשטחי הבלקן וקוריאה. כרגיל אם מישהו מתנדב לעבוד על הנושא אני אוסיף את זה לשטח.
#12 · לפני 18 שנים
Echo כתב/ה:דווקא אין לצערי. הסקינים של המטוסים הרוסים נשארו כפי שהם בשטחי הבלקן וקוריאה. כרגיל אם מישהו מתנדב לעבוד על הנושא אני אוסיף את זה לשטח.


כבר ארבע? כבר ארבע? כבר ארבע? כבר ארבע? שוקרון!!!!!!
סתם. אני אשמח לעזור, רק תגיד מה בדיוק אתה רוצה.

Kickbox.co.il
נדב
#14 · לפני 18 שנים
Jaspern כתב/ה:[quote="Echo"]דווקא אין לצערי. הסקינים של המטוסים הרוסים נשארו כפי שהם בשטחי הבלקן וקוריאה. כרגיל אם מישהו מתנדב לעבוד על הנושא אני אוסיף את זה לשטח.


כבר ארבע? כבר ארבע? כבר ארבע? כבר ארבע? שוקרון!!!!!!
סתם. אני אשמח לעזור, רק תגיד מה בדיוק אתה רוצה.[/quote]

כל מה שיש לידידנו, בדגש על הסורים. זה סדר החשיבות לדעתי:
MIG-21MF/Bis
MIG-23MS/ML
MIG-29A
MIG-25
SU-24M
וכמובן מסוקי MI-24 ו M-8.

אחר כך אפשר להמשיך למפציצים ומטוסי תובלה. השאלה אם יש זמן לכל זה, או שעדיף כבר לחכות לגירסה הבאה בשביל סקינים.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.