#1
·
לפני 18 שנים
Echo כתב/ה:הדגלים הוחלפו.

nokia122 כתב/ה:adislash, אם אין מילים למה אתה מדבר ?בגלל זה אמרתי רק כל הכבוד 😛
😛
שי_אלעזר כתב/ה:
לפי הסימון שלך, עזה עדיין שייכת לישראל...
אבקשך לשנות זאת. 😱

rubip כתב/ה:יווווווווווו אני מתחרפן פה!!! כמה אובייקטים!!!!!
ייאללהללההההה את מלך אחיי!!!
וכן סוף סוף עזה לא בכחול!!...
ותגיד איתי חחחח המטבעות האלה זה קזינו יעניי??.
Echo כתב/ה:[quote="שי_אלעזר"]
לפי הסימון שלך, עזה עדיין שייכת לישראל...
אבקשך לשנות זאת. 😱


double_o כתב/ה:יש גם סקינים חדשים לאוייב או רק לישראל?
Echo כתב/ה:דווקא אין לצערי. הסקינים של המטוסים הרוסים נשארו כפי שהם בשטחי הבלקן וקוריאה. כרגיל אם מישהו מתנדב לעבוד על הנושא אני אוסיף את זה לשטח.
Jaspern כתב/ה:[quote="Echo"]דווקא אין לצערי. הסקינים של המטוסים הרוסים נשארו כפי שהם בשטחי הבלקן וקוריאה. כרגיל אם מישהו מתנדב לעבוד על הנושא אני אוסיף את זה לשטח.
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.