120 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
ישר כוח ECHO המשך כך ממתינים בסבלנות.

מה אתה עושה בצבא?
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#3 · לפני 18 שנים
יש סוף סוף עוד תמונות 🙄 !!
תודה איתי...
תגיד אחי מה זאת אומרת ירוץ לאט?(מה יהיה שונה ממה שאני רואה עד עכשיו בשטחי הבלנקס וקוריאה?)
ואיך הכרטיס מסך ati 9600XT 128 MB .? הוא יתמוך טוב בבשטח?

ו"ירוץ בסדר" זה אומר כמו שרץ ליי שטח ישראל הראשון?

ואחי יש לך השערה כמה זמן עוד נחוץ לסיום הפרויקט הענק הזה?

(סליחה על כל השאלות...)💡


בתודה מראש..דור
#4 · לפני 18 שנים
בגדול השטח עמוס באובייקטים, יותר מכל שטח אחר, ולכן ירוץ לאט יותר. בהשוואה לשטח ישראל ששוחרר לפאלקון AF הוא איטי יותר, אבל בהשוואה לשטח ישראל ששוחרר בזמנו לפאלקון המקורי אין שינוי. יחד עם זאת הריכוז העיקרי הוא בערים מן ובשאר המקומות אין בעיה מיוחדת.
אני לא מכיר את ה-RADEON אבל כל מאיץ מודרני צריך להיות טוב [לי יש GEFORCE 7800 GTS].

כמה זמן נשאר עד השחרור - אמרתי לפני שבועיים "מספר שבועות", אז עכשיו זה "מספר שבועות" פחות שבועיים ;]

Bigalon - תודה - אני קצין שליטה בחיל הים, זה תפקיד שמקביל לבקרים בחיל האוויר.
#5 · לפני 18 שנים
Echo, תודה על התשובה...
אבל אני אוכל להטיס נגיד עם ה 4400MX ברמת דוד ובגוש דן?
אני יודע שלא הכי טוב אבל אני אצליח להטיס לנחות ו\או להמריא?

ואחי מספר שבועות יכול להיות חודש\חצישנה\ושנה 💡
אין לך בערך זמן יותר מדווייק מ
כמה שבועות פחות חודשיים? 🤔
#7 · לפני 18 שנים
איזה יופי, מעולה 😄
קבל עוד ח"ח עצבני 👍


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#10 · לפני 18 שנים
adislash כתב/ה:מה עם 109?


הדגם שהטייסת מטיסה - בלוק 30 דו מושבי - לא קיים בפאלקון אז בינתיים היא לא נכללת. למיטב דעתי גם אין סקין של הטייסת לפאלקון.


תמונה נוספת בגלל שדור היה מודאג ;]

#12 · לפני 18 שנים
Echo,

אתה לא מפסיק להדהים אותנו עם התמונות והחשיבה שלך.

המשך כך אחי, אם אתה צריך עזרה במשהו רק תגיד ונראה היכן אוכל לעזור.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#13 · לפני 18 שנים
אין מילים אחי!!!
מחכים בקוצר רוח כבר!!
תגיד לנו בבקשה מתי אתה הולך לשחרר את זה בערך??.

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#15 · לפני 18 שנים
יפה מאוד אחי!...רק ךא הבנתי את התמונה הראושנה שכאילו בחרת את המטוס של 110 והיה טיל א"א אימון למה זה?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.