138 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
נראה נהדר, יש לי שתי על דברים קטנים אבל שמציקים לי.
הראשונה זה בנוגע לדגלים ועם אפשר לשנות אותם למדינות האיזור והשנייה זה האם אתה יכול לשנות את שמות הטייסים של המחשב לשמות ישראלים?
#2 · לפני 18 שנים
צודק, אלו דברים שמציקים גם לי. שניהם אפשריים לשינוי, או לפחות היו אפשריים בפאלקון המקורי. לא בדקתי את זה באלייד. אני אסיים עם שאר הדברים ה'גדולים' ואנסה - במקרה הגרוע זה יעודכן בגירסה הבאה.
#5 · לפני 18 שנים
מגניב ביותר, זה ליד הכור הגרעיני בדימונה נכון?
והאם אתם עובדים על צביעה ישראלית מתאימה לטילי ההוק?
#6 · לפני 18 שנים
איתי האם שקלת לאפשר לאף 14 לשאת עליו טילי הוק? (האיראנים ביצעו הסבה במטוסים שלהם שמאפשרת להם להשתמש בהוק כטיל א"א לכל דבר על פלטפורמת האף 14)
#7 · לפני 18 שנים
יותר נכון - האיראנים פירסמו תמונות של אף 14 עם הוק... כל דבר מעבר לזה זאת השערה, בדיוק כמו מצב הכשירות של המטוסים שלהם 🙂
בכל מקרה זה לא כל כך רלוונטי לזירה שהשטח מכסה.

סקינים זה לא התחום שלי, אבל אם מישהו מעוניין לעשות אני אקבל בברכה ואכניס אותו לשטח. מספרי הטקסטורות הם 1571 ו-1376.
#8 · לפני 18 שנים
איתי אחרי שאתה מפרסם את השטח יהיה אפשרי לשנות את אחד הסקינים?? כאילו שאני ישנה אחרי שאני מוריד אותו
#9 · לפני 18 שנים
אם כבר עוסקים בF-14 אז בזירה הישראלית מופיעה נושאת מטוסים ששיכת לצה"ל ויהיה נחמד אם תפטרו ממנה בשם הריאליזם.

אגב, התוכנה תומכת בכטבמי"ם?
#10 · לפני 18 שנים
double_o כתב/ה:אם כבר עוסקים בF-14 אז בזירה הישראלית מופיעה נושאת מטוסים ששיכת לצה"ל ויהיה נחמד אם תפטרו ממנה בשם הריאליזם.

אגב, התוכנה תומכת בכטבמי"ם?

לא נראה לי...
#12 · לפני 18 שנים
אחחח פשוט הולך לצאת שטח מושלם...אולי גם יחזיר אותי לפאלקון...
אהבתי את הסקין להוק! 👍
#13 · לפני 18 שנים
יפה יפה. אולי גם כדאי לשנות את הדרגות לדרגות צהליות.

סג"מ-SGM
סגן-SGN
סרן-SRN
רס"ן-RSN
סא"ל-SAL
אל"מ-ALM

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.