#1
·
לפני 18 שנים
נראה נהדר, יש לי שתי על דברים קטנים אבל שמציקים לי.
הראשונה זה בנוגע לדגלים ועם אפשר לשנות אותם למדינות האיזור והשנייה זה האם אתה יכול לשנות את שמות הטייסים של המחשב לשמות ישראלים?
הראשונה זה בנוגע לדגלים ועם אפשר לשנות אותם למדינות האיזור והשנייה זה האם אתה יכול לשנות את שמות הטייסים של המחשב לשמות ישראלים?

