אצלי זה נתקע ב54%, כשעשיתי בדיוק לפי מה שכתבת, מה עושים?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
gal_mintz, אחי,
אם זה טוען ומגיע עד למספרים כל כך גבוהים - התוכנה עובדת.
תמתין קצת זמן.. אצלי בפעם הראשונה זה לקח איזה 15 דקות עד שהקליינט טען את כל מה שהוא צריך.
זה עובד לך מצויין. תמתין בסבלנות
💐
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
שלילי לגבי ה64 וכמו כן במידה ולא שמת לב בהתקנה ישנה שאילתא האם אתה משתמש במערכת 64. כמובן שבמקרה שלי ביטלתי את ההתקנה הספציפית ל64.
כרגע אמנם ההתקנה עברה בהצלחה אך אין כל שינוי שלא לדבר על תוספת לסינרי כמו שהצגת בחלון הסינרי של הסימולטור.
הצעות ? ממישהו שיש לו FS9 אולי? הציגו את חלון הסינרי של FS9 ומה היא שורת הסינרי המבוקשת. (בוודאי לא 80 או כל מספר אחר!)
כמו כן עוד שאלה. הגרפיקה אצלי מוגדרת 1600X1200. האם זה גורם לאיזו בעיה מבחינת התוסף? האם הוא יודע לקרוא רק 1024X768?
אני התקנתי, ועשיתי את הקינפוג בדיוק מה שהיה כתוב, ואצלי זה כרגע ממשיך לטעון....
אבל כל הזמן זה כותב couldn't connect to server. האם זה בסדר?
afik_t_king,
😕
נסה לטוס בשטח אחר ?
אולי כעת השטח הספציפי שאתה משתמש בו לא זמין.
----
פישי פיש - קינג פישי הגדול
😄
אני רואה שאתה לא מסתדר. בשבילך אחי היקר - טיפול אישי.
צלצל אלי לנייד בכל זמן בכל שעה (רק מתי שאני לא ישן !
😂 )
💐
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
אסימון, להעתיק בדיוק את הקוד שפירסמת כמו שהוא ולהחליף אותו בקוד המקורי?
אוקיי, כי מקודם שיניתי פה ושם, והשטח יצא אפור.
נתקין מחדש, נחליף את הקוד מילה במילה, ונראה 🙂
העתקתי את הקוד, והפעלתי, ואז זה התחיל לרוץ, עד שזה פתאום התחיל לכתוב בזה אחר זה וככה המשיך את הקוד הבא-
[code:1]proxyUser: Individual tile accesses 0, 0.0 per second
proxyUser: Trying to (re)connect to Flight Simulator 2004...
proxyUser: Connected to Flight Simulator 2004!
proxyUser: Individual tile accesses 1, 0.1 per second
proxyUser: Trying to (re)connect to Flight Simulator 2004...
proxyUser: Connected to Flight Simulator 2004!
proxyUser: Individual tile accesses 2, 0.1 per second
proxyUser: Trying to (re)connect to Flight Simulator 2004...
proxyUser: Individual tile accesses 3, 0.1 per second
proxyUser: Connected to Flight Simulator 2004!
proxyUser: Trying to (re)connect to Flight Simulator 2004...
proxyUser: Connected to Flight Simulator 2004!
proxyUser: Individual tile accesses 4, 0.1 per second[/code:1]
ככה זה המשיך עד 9 בינתיים... 🤔
נ.ב. אסימון אם תוכל להתחבר למסנג'ר בדקות הקרובות, זה יהיה מעולה...
יאללה אפיק - באמא שלך.. אחרי הסבר כזה, אני תולה אותך אם אתה לא שם תמונות !
😂
👍
אסימון כתב/ה:יאללה אפיק - באמא שלך.. אחרי הסבר כזה, אני תולה אותך אם אתה לא שם תמונות !
😂
👍
חחח עברנו חפירות, עברנו ריסט למחשב, ועברנו כמה ארורים טובים...
בקרוב בעוד רבע שעה חברי פריפלייט הולכים לראות קונקורד בגובה נמוך (כן שלומי, עם AA...) מול קו החוף של תל-אביב...
טוב.. בשעה שתיים וחצי אני אשבר ואלך לישון 👿
יאללה תביא תמונות !
👏
וואי 15 דק' זה לא.......... זה טוען כבר מ-ל-א זמן ואני מקווה גם להביא תמונות..............
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
אסימון כתב/ה:טוב.. בשעה שתיים וחצי אני אשבר ואלך לישון 👿
יאללה תביא תמונות !
👏
תקוע כבר 10 דקות על 49%....
חח עלק 10-15 דקות טעינה ראשונית...
זה כבר כמעט שעה טוען...