103 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.
דיון

TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.

90 הודעות 12,305 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אוקיי, כבר עברו כמה שעות טובות, אני לא מגזים, התחלתי באחת!
השעה עכשיו ארבע ורבע בבוקר ועוד לא סיים...


ד"א, אחרי 1040 זה עושה איזה עיבוד קטן,, עלה לי בסימ' מ52% ל-56%, וזה עדיין תקוע...
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#4 · לפני 18 שנים
אצלי השעה הייתה כבר 4 לפנות בוקר, זה נתקע על 49%, הגיע בDOS ל1020, ואני התייאשתי...סגרתי...
#5 · לפני 18 שנים
אני סיימתי בחמש, השארתי את היוזר שלי דולק, אבל הלכתי לישון, רשמתי הודעה שמאוד חשוב שהיוזר ישאר דולק, והאינטרנט מחובר, ואחותי השתמשה במחשב ולפי מה שהיא אומר נתקע אז היא עשתה ריסטרט!!! 😈

איזה עצבים! אני מנסה שוב עכשיו, הגיע בינתיים ל-715
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#6 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:אני סיימתי בחמש, השארתי את היוזר שלי דולק, אבל הלכתי לישון, רשמתי הודעה שמאוד חשוב שהיוזר ישאר דולק, והאינטרנט מחובר, ואחותי השתמשה במחשב ולפי מה שהיא אומר נתקע אז היא עשתה ריסטרט!!! 😈

איזה עצבים! אני מנסה שוב עכשיו, הגיע בינתיים ל-715
4
בזמן שאתה משתגע ומגיב פה, אתה יכול גם להתחבר למסנגר... 💡
#7 · לפני 18 שנים
אני לא מתבחר כי אני רק נכנס למחשב להתעדכן בפורומים, וחוזר למתמטיקה... 🙁

זה עדיין טוען, הגיע כבר ל-2048!!!!
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#8 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:אני לא מתבחר כי אני רק נכנס למחשב להתעדכן בפורומים, וחוזר למתמטיקה... 🙁

זה עדיין טוען, הגיע כבר ל-2048!!!!

ועוד אתה חשבת שאין 1000....
#9 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:[quote="gal_mintz"]אני לא מתבחר כי אני רק נכנס למחשב להתעדכן בפורומים, וחוזר למתמטיקה... 🙁

זה עדיין טוען, הגיע כבר ל-2048!!!!

ועוד אתה חשבת שאין 1000....[/quote]


חחח.
דרך אגב, גילידתי שזה בכלל לא היה מקונפג טוב אצלי, וסידרתי את מה שחשבתי שצריך, אבל לא הצלחתי לסדר באמת שיעבוד, אשמח עם מישהו שיודע יצור איתי קשר במסנג'ר gal.dude@gmail.com
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
וואי התמונות פשוט מדהימות 🙂

תמשיכו לשתף 🙂


אור קופרמן...
צוות מרכז הכשרת טייסים IVAO-IL
מייל-or.kuperman@ivao-il.org
#11 · לפני 18 שנים
אחרי שבעים שנות גלות הסימ' טען את TILEPROXY אבל לא בשלמותו. הווה אומר באזור ים המלח הסינרי הוא כמו ב Google Earth ובשאר עפ"י הסינרי או הדיפולטי או כזה שהתקנתי בעצמי...

יש פתרון לעניין?
#13 · לפני 18 שנים
התוכנה proxi tile עובדת מצויין רק חבל שזה עובד רק בשדות התעופה הגדולים {אלה שנמצאים ב scenery library } מישהו יודע למה שדה התעופה שדה דב לדוגמא לא עולה? 💡 האם זה קשור להתאמת רזולוציה?
#14 · לפני 18 שנים
הכל אמור לעלות...
פשוט יש איזורים בעולם שלא מצולמים ברזולוציה גבוהה (או לפחות לא זמינים לציבור הרחב), חלק מישראל, לצערנו, מטושטשת מאוד.
זה מה יש...

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.