#1
·
לפני 18 שנים
הסבר פרט דגם ונמק!






Dj-xL כתב/ה:אייך אני מתכן את הבעיה הבא:
🤔
נ.ב
זה איזור חיפה....
אסימון כתב/ה:Kingfisher, רק בשביל הנסיון שבעניין.. נסה להריץ את הקליינט ללא firewalls למינהם, שאולי מותקנים אצלך ?
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.