76 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.
דיון

TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.

90 הודעות 12,305 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
כנס לאבסים www.avsim.com ותחפש SDE DOV.. ושיהיה V3 כמובן....
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#4 · לפני 18 שנים
סבבה של תמונות השאלה היא לא בשדות הדיפולטיים אלא בשדות שאנחנו מורידים ומתקינים ידנית.
את זה תראה לנו!
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#5 · לפני 18 שנים
חחחחח אסימון כפרה עליך!!!
תודה נשמה!!


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#6 · לפני 18 שנים
התקנתי את התוכנה והוא רושם לי שהוא מתחבר ל fs אבל בסוף התמונה היא רגילה ולא תמונה מגוגל . פיספסתי משהו ? {אני מתעסק בfs9} ולמה היתה הכוונה שלפני השימוש בתוכנה (כדי שהיא תוכל לשאוב את תמונות הלווין מהשרתים) יש לערוך ידנית קובץ? תודה לעונים
#7 · לפני 18 שנים
שוב, ובפעם האחרונה :


1) הורד את התוכנה והתקן. הישאר מחובר לאינטרנט.
2) מתוך תוכניות-->Tile Proxy הרץ את "Edit ProxyUser Config"
3) מחק את הכל, ותדביק את הקוד שרשמתי מסספר הודעות למעלה במקום. שמור וצא.
4) מתוך המחיצה של התוכנה המותקנת - הרץ את הקובץ הבא : "Load filter driver and run proxyUser"
5) התחל את הסימולטור.
6) בחר טיסה.
7) טוס !!
#8 · לפני 18 שנים
אייך אני מתכן את הבעיה הבא:
🤔



נ.ב
זה איזור חיפה....
#12 · לפני 18 שנים
Dj-xL כתב/ה:אייך אני מתכן את הבעיה הבא:
🤔



נ.ב
זה איזור חיפה....



נו מישהוא יכול לעזור לי??????????????
#14 · לפני 18 שנים
אסימון כתב/ה:Kingfisher, רק בשביל הנסיון שבעניין.. נסה להריץ את הקליינט ללא firewalls למינהם, שאולי מותקנים אצלך ?


אני לא מומליץ בשום מצב להתחבר בלי FIREWALL עובד ופעיל לאינטרנט - ככה מקבלים ווירוסים ושאר צרות. אפילו לא לחמש דקות.

לעומת זאת, חפש בתוכנה של ה-firewall איך לאפשר כתבות מסויימת או תוכנה מסויימת גישה בלתי מוגבלת.
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.