56 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.
דיון

TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.

90 הודעות 12,305 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
כשאני לוחץ על load filter driver and run proxyuser הוא רושם לי בפנים את הדבר הבא:
Directory is C:\Program Files\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\TileP
roxy on drive C:

Load failed with error: 0x80070420
An instance of the service is already running.

Attach failed with error: 0x801f0012
An instance already exists with this name on the volume specified.
proxyUser: will operate on drive C:
proxyUser: \Device\HarddiskVolume1 ===> C:
proxyUser: \Device\LanmanRedirector ===> C:
proxyUser: \Device\WebDavRedirector ===> C:
proxyUser: Configuration summary
master_enable=1
offline_mode=0
menu_sources=Acme Globe Service
source=Google
lod_distance=1000.000000
preload=0
network module=libnettile
module configuration=server=http://kh*.google.com|path=/kh?t=t%s
&n=404&v=17|quad=qrts|balance=0123|userage nt=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0;
Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.432
2)
max_lod=15 (1024x1024 tiles)
min_level=9
max_level=17
color_hack=0
color_level=0
bulk_extend=25
level_mapping=Not activated
proxyUser: Connecting to the filter ...
TileAPI: Using network module 'libnettile'
TileAPI: Network configuration 'server=http://kh*.google.com|path=/kh?t=t%s&n=40
4&v=17|quad=qrts|balance=0123|userage nt=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Wind
ows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322)'
Libnettile configuration summary:
Max. simultanous Requests: 256
Connection rate: 2.00 MBps
server 'http://kh*.google.com'
path '/kh?t=t%s&n=404&v=17'
quad 'qrts'
balance '0123'
agent is 'Mozilla/4.0 (compatible; The TileProxy Project)'
TileAPI: Service name is 'Google'
TileAPI: Using cache folder 'C:\Program Files\Microsoft Games\TileProxy Photorea
l World\cache.service2'




זה צריך להיות ככה?

Windows 7 Ultimate 64bit
#4 · לפני 18 שנים
נו שי, מסתדר ?

ההודעת שגיאה שקיבלת אומרת שהקליינט כבר רץ ברקע..
אני מציע לך לעשות ריסט למחשב, ולהתחיל מחדש.

1) ריסט
2) חיבור לאינטרנט
3) הרצת הקליינט
4) הרצת הסימולטור
5)FLYNOW
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#7 · לפני 18 שנים
אסימון באמת תצלם תמונות בתוך השדה לא מעליו..
אולי חצרים הרצליה וכאלה אנחנו רוצים לראות איך זה


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#8 · לפני 18 שנים
האם יש אפשרות להתקין את התוסף במקביל לסינרי אחר (אובייקטים או שדות), כך שלדוגמא, ניתן יהיה להשתמש בשטח כפי שהוא מתקבל מ-TileProxy ועליו בסינרי של שדה דב?

ספציפית לשדות תעופה (לא אובייקטים), האם ה-Tile Proxy הוא רק landclass והיישור של המסלולים עם התצלום של הלווין הוא מקרי, או שה-Tile Proxy כולל גם את השדות ומיישר את המיקום שלהם עפ"י התצלום?


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#9 · לפני 18 שנים
Kingfisher כתב/ה:האם תוכל להעלות תמונות מתוך שדות תעופה כגון שדה דוב, הרצליה וכו'?


מצטרף לבקשה וגם לבקשתו של זה שמעליי.... 🙂 (אני יודע שזה תום דור....)
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
תוסף ממש נחמד, בדקתי ובאיזורים שיש כיסוי לויין טוב - זה ממש מדהים.
אבל.... לוקח 15 דקות עד שהוא טוען שטח מסויים, וכשטסים ומתקדמים - השטח לא נטען ברזולוציה טובה בקצב מהיר.
שוב צריך להמתין בערך 15 דקות לכל תא שטח שייטען לרזולוציה המקסימלית. זה בערך כל 10-15 ק"מ...
אם כבר טסתם שם והשטח כבר היה בזכרון - אז אין בעיה כל כך, אחרת - זה תוסף שלדעתי כרגע יותר מתאים בשביל לעשות תמונות יפות ממנו,
אבל לא ממש פרקטי לטיסה רצופה.
מקווה שהגרסאות הבאות יהיו יותר מהירות ואפקטיביות.

לאחר בדיקה של יום בערך, נשברתי מזמני ההמתנה והסרתי את התוסף.
שוב - רעיון גדול ותוצאות יפות אבל לא ממש פרקטי בשלב זה.
כדאי להוריד כדי לראות ולהתרשם בכל זאת.
Private Pilot - Single Engine Land. American PPL
#12 · לפני 18 שנים
Kingfisher כתב/ה:רון, האם התקנת אותו במקביל לסינרי קיים שהוספת כדוגמת שדה דוב למשל או בן גוריון?

כן היה לי סינרי שהוספתי מראש של נתב"ג ושדות אחרים.
Private Pilot - Single Engine Land. American PPL
#13 · לפני 18 שנים
אוקי - מצאתי פיתרון ! 👏

רוצים לראות גם את כל האובייקטים ? המכוניות ? העצים והבניינים ?


כנסו להגדרות הסינרי, תרדו למטה למטה.. (סביבות מספר 80-90 ככה) והעלו לחשיבות אחת ושתיים, בהתאם, את המסומנים :





ו...

יש הכל 🤖
#14 · לפני 18 שנים
נירק'ה,
תעלה תמונות של שדה דוב גירסה 3 עם ה TILEPROXY.
כנ"ל מישהו שטס ב FS9 למען ההשוואה

כמו כן האם מישהו מוכן להראות תמונה של סידור הסינרי האופטימלי ב FS9?

תודה לעונים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.