46 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.
דיון

TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.

90 הודעות 12,305 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אנשים - תורידו את התוסף הזה !
אתם לא תאמינו איך שיחקתם בלעדיו לפני..

-----------


אילת II





ינשוף מעל מפרץ חיפה




טיסה אוירובאטית עם אקסטרא 300



מעל חצרים



סביבות חצרים
#2 · לפני 18 שנים
Mike_69th כתב/ה:[quote="SShireto"]יפה מאוד.
מה עם פריימים?

כבר אמרתי שהביצועים משתפרים.
בדקתי שוב, באותו אזור, ונראה שהקצב הוא בסביבות ה20 לשניה, כשנעילת הFPS על בלתי מוגבל (עם רזולוציה במקסימום, וכל שאר ה Eye candy)[/quote]

אם כבר מדברים.... מזה EYE CANDY?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#4 · לפני 18 שנים
כמו שאתה בודק בFS2004..... פשוט מאוד SHIFT+Z פעמיים, ואז רשום לך FPS...

מזה EYE CANDY??
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#6 · לפני 18 שנים
גם לי לקח לא מעט זמן להבין מה קורה שם.. 🙁

[code:1]#
# Start a line with # to comment it out.
#
# Read the manual for help with configuration. Do not contact the
# author about the configuration for particular services. Thank you.
#

[TileProxy]
lod_distance=1000
fast_mode=No
#source=Virtual Earth
source=Google
#source=Acme Globe Service

[Acme Globe Service]
cache_folder=cache.acme
network_module=libnettile
module_config="server=http://server*.acmeglobe.com|path=/terraintile?pos=%s&v=10|quad=ABCD|balance=0123|age nt=Mozilla/4.0 (compatible; The TileProxy Project)"
max_lod=13
min_level=9
max_level=17
color_hack=No
color_level=0
bulk_extend=25

[Virtual Earth]
cache_folder=D:\Program Files (x86)\Microsoft Games\TileProxy Photoreal World\cache.service1
network_module=libnettile
module_config="server=http://a*.ortho.tiles.virtualearth.net|path=/tiles/a%s.jpeg?g=52|quad=0123|balance=0123|useragent=Moz illa/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322)"
max_lod=13
min_level=9
max_level=17
color_hack=Yes
color_level=13
bulk_extend=50

[Google]
cache_folder=D:\Program Files (x86)\Microsoft Games\TileProxy Photoreal World\cache.service2
network_module=libnettile
module_config="server=http://kh*.google.com|path=/kh?t=t%s&n=404&v=17|quad=qrts|balance=0123|userage nt=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322)"
max_lod=15
min_level=9
max_level=17
color_hack=No
color_level=0
bulk_extend=25[/code:1]


חשוב לציין -
(אני כמעט בכיתי מתסכול..)
אם אתם משתמשים במערכת הפעלה 64ביט - תורידו את הקליינט של ה64ביט בלבד!!
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#7 · לפני 18 שנים
אסימון תמונות אדירות!!!!!
צור איתי קשר דחוףףףף
298423637
או מסנג'ר
TOMDOR610@GMAIL.COM


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#11 · לפני 18 שנים
שי, מתנצל שלא עניתי הייתי בטיסה 🙂

1) תפעיל את הקליינט.
הוא יטען בפעם הראשונה מעט

2) הפעל את FSX.

3) מתישהו, לפני שאתה מקבל את התפריט הראשי - תקבל הודעת אישור מתוך חלון הTILES - "CONNECTED TO SIM" או איך שהם רושמים את זה.. תראה את זה - תדע שהכל סבבה.

4) זהו. תבחר איזור ותלחץ "FLY".
יקח לו איזה חמש-עשר דקות לטעון בפעם הראשונה, ואח"כ הרבה פחות.

-----

הכל יעבוד.. אתה תראה..
הנה - קח כפית חיזוקית של הדס 😉




----------

אני מיד מעלה את התמונות של חצרים.
#12 · לפני 18 שנים
טוב - הנה תמונות מאיזור חצרים והסביבה

--------

כל התמונות ערוכות ומכובסות היטב 😎





















-----------


אני חושב שזוהי התחלה של ידידות נפלאה.. 😂


😉
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#13 · לפני 18 שנים
פשש יפה יפה יש מצב לצילומים מהשדה עצמו?
ואולי עם הבלק הוק.. 🤔 😉
אתה יודע בכל זאת מפקד טייסת ציפורי המדבר בחצרים


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#14 · לפני 18 שנים
צילומים מדהימים!
האם יש דבר אולי אפילו דומה, שמתאים לישראל כמו זה, רק לFS2004?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.