#1
·
לפני 18 שנים
אז יש לנו Mesh איכותי לאזור האהוב עלינו. עם הטקסטורות המקוריות של הסימ', זה פשוט ייראה מוזר. הרי לא אמור להיות כפר כאן, או כביש פה...
TileProxy הוא תוסף מדהים לFSX [עריכה: לאחרונה נוספה תמיכה גם ב FS9!] שמשתלב בסימ' ובעצם מוריד משרתים כמו של Google Earth, Virtual World וכו' את התמונות שמרכיבות את האיזור הזה בעולם, בזמן שאתם טסים בו!
מאחר ומדובר בכמות עצומה של מידע, התוסף משפיע דרמטית על זמן טעינת טיסה, אך ההמתנה שווה את התוצאה הסופית- רזולוציה לקרקע של עד מטר אחד. חיסול מוחלט של הצורך לשלב תצ"א בסינרים.
דבר נוסף שמעט מאכזב הוא החוסר של בניית Autogen על אותו האזור. אמנם הקרקע תראה יפה ואמיתית, אבל היא תהיה ריקה. לא יוצבו עצים, למשל, או כל אובייקט autogen אחר.
אני מקווה שהעניין ישופר בעתיד, TileProxy נמצאת רק בביטא חמישית כרגע אז יש המון מקום לשיפור.
שתי תמונות לדוגמה:
מכתש רמון

כנראה מגרש המשחקים החדש שלי- הוואי, SRTM 10m

אתר הבית של התוסף:
http://sourceforge.net/projects/tileproxy
לפני השימוש בתוכנה (כדי שהיא תוכל לשאוב את תמונות הלווין מהשרתים) יש לערוך ידנית קובץ. חובה לקרוא את הREADME.
דוגמה(עובדת על גוגל ארת'😉 לקובץ השרתים של התוכנה:
http://mybroadband.co.za/vb/showpost.php?p=1034492&postcount=5
טיסה נעימה!
TileProxy הוא תוסף מדהים לFSX [עריכה: לאחרונה נוספה תמיכה גם ב FS9!] שמשתלב בסימ' ובעצם מוריד משרתים כמו של Google Earth, Virtual World וכו' את התמונות שמרכיבות את האיזור הזה בעולם, בזמן שאתם טסים בו!
מאחר ומדובר בכמות עצומה של מידע, התוסף משפיע דרמטית על זמן טעינת טיסה, אך ההמתנה שווה את התוצאה הסופית- רזולוציה לקרקע של עד מטר אחד. חיסול מוחלט של הצורך לשלב תצ"א בסינרים.
דבר נוסף שמעט מאכזב הוא החוסר של בניית Autogen על אותו האזור. אמנם הקרקע תראה יפה ואמיתית, אבל היא תהיה ריקה. לא יוצבו עצים, למשל, או כל אובייקט autogen אחר.
אני מקווה שהעניין ישופר בעתיד, TileProxy נמצאת רק בביטא חמישית כרגע אז יש המון מקום לשיפור.
שתי תמונות לדוגמה:
מכתש רמון

כנראה מגרש המשחקים החדש שלי- הוואי, SRTM 10m

אתר הבית של התוסף:
http://sourceforge.net/projects/tileproxy
לפני השימוש בתוכנה (כדי שהיא תוכל לשאוב את תמונות הלווין מהשרתים) יש לערוך ידנית קובץ. חובה לקרוא את הREADME.
דוגמה(עובדת על גוגל ארת'😉 לקובץ השרתים של התוכנה:
http://mybroadband.co.za/vb/showpost.php?p=1034492&postcount=5
טיסה נעימה!
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים



