64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.
דיון

TileProxy-מ Google Earth ישר לFSX.

90 הודעות 12,305 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אז יש לנו Mesh איכותי לאזור האהוב עלינו. עם הטקסטורות המקוריות של הסימ', זה פשוט ייראה מוזר. הרי לא אמור להיות כפר כאן, או כביש פה...

TileProxy הוא תוסף מדהים לFSX [עריכה: לאחרונה נוספה תמיכה גם ב FS9!] שמשתלב בסימ' ובעצם מוריד משרתים כמו של Google Earth, Virtual World וכו' את התמונות שמרכיבות את האיזור הזה בעולם, בזמן שאתם טסים בו!

מאחר ומדובר בכמות עצומה של מידע, התוסף משפיע דרמטית על זמן טעינת טיסה, אך ההמתנה שווה את התוצאה הסופית- רזולוציה לקרקע של עד מטר אחד. חיסול מוחלט של הצורך לשלב תצ"א בסינרים.
דבר נוסף שמעט מאכזב הוא החוסר של בניית Autogen על אותו האזור. אמנם הקרקע תראה יפה ואמיתית, אבל היא תהיה ריקה. לא יוצבו עצים, למשל, או כל אובייקט autogen אחר.
אני מקווה שהעניין ישופר בעתיד, TileProxy נמצאת רק בביטא חמישית כרגע אז יש המון מקום לשיפור.

שתי תמונות לדוגמה:
מכתש רמון


כנראה מגרש המשחקים החדש שלי- הוואי, SRTM 10m



אתר הבית של התוסף:
http://sourceforge.net/projects/tileproxy

לפני השימוש בתוכנה (כדי שהיא תוכל לשאוב את תמונות הלווין מהשרתים) יש לערוך ידנית קובץ. חובה לקרוא את הREADME.

דוגמה(עובדת על גוגל ארת'😉 לקובץ השרתים של התוכנה:
http://mybroadband.co.za/vb/showpost.php?p=1034492&postcount=5

טיסה נעימה!

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#3 · לפני 18 שנים
וואו מכתש רמון נראה מטורף!
אבל עצים זה בטח יהיה מסובך רצח להוסיף הרי איך המצלמה אמורה לזהות עצים :\ איפה שיש משו ירוק לתקוע עץ?
או שסתם יתקעו לך עץ באמצע המכתש :\
#4 · לפני 18 שנים
עדיין לא ראיתי שמישהו מצא דרך יעילה ומהירה להוסיף Autogen...
הדבר הכי קרוב היה עבודה ידנית, בחור צרפתי אחד פשוט תקע עצים ובניינים לפי בחירתו על הטקסטורות. אבל זה כמובן מסורבל, ולא יעיל כי כמות האובייקטים שנוסיף לפני שנתחרפן כנראה קטנה. אלא אם מישהו קוריאני יחליט לקחת את העבודה לידיים שלו.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#5 · לפני 18 שנים
מכתש רמון נראה אדיר, אין לי מילים!
תביא תמונות מעוד אזורים בארץ אם בכלל אפשר, מהחרמון, ים המלח, הכינרת, חיפה...
#6 · לפני 18 שנים
וואלה אדיר ! רק שאלה. FSX גם ככה לא עובד כל כך מהר זה מכביד עוד על זה או לא משנה??
#7 · לפני 18 שנים
לא ראיתי פגיעה בביצועים.
להפך, בגלל שהתוסף מבטל אוטוג'ן, כבר ירד חלק ענקי מהסימ' שדורש הרבה.
אז הנה שיפור אחד בביצועים.
שיפור שני הוא העניין של טעינת הטקסטורות: התמונה שצירפתי למטה, בגרנד קניון- כל הטקסטורות של האזור הזה שטסתי בו שוקלות בסופו של דבר כ90 מגהבייט. זה הכל.

לצערי שירותים כמו גוגל ארת', מפות יאהו וvirtual earth לא מספקים תמונות לווין ברזולוציה נורמלית של כל הארץ. רק אזורים ספורים בה והנה אפילו הקצה המערבי של מכתש רמון חתוך ומופיע כצילום ישן ושחור לבן.

חבר'ה זה לא בלעדי לי, כל מי שיש לו FSX או FS9 יכול להנות מהתוסף! להפציץ!

הגרנד קניון (Yahoo maps),בא עם הסימ'. האיכות ירודה מעט בגלל העיוות שנעשה בפוטושופ כדי להתאים את התמונות אחת לשניה:



מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#10 · לפני 18 שנים
SShireto כתב/ה:יפה מאוד.
מה עם פריימים?

כבר אמרתי שהביצועים משתפרים.
בדקתי שוב, באותו אזור, ונראה שהקצב הוא בסביבות ה20 לשניה, כשנעילת הFPS על בלתי מוגבל (עם רזולוציה במקסימום, וכל שאר ה Eye candy)

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#11 · לפני 18 שנים
חחח דוגרי זה מעפן פשוט הצורות יפות אבל זה לא שווה לאבד תAutoGen-ים למינהם
וזה גם לא בכל מקום לפי מה שאמתה אומר אז למה לשים :\
#13 · לפני 18 שנים
יפה מאוד אחלה תוסף מכתש רמון ואי..
אלון...(לא sp המבין יבין)

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.