52 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון לכל מי שלא שם לב! גליון 175 טיסה מהכורסא אונליין!
דיון

לכל מי שלא שם לב! גליון 175 טיסה מהכורסא אונליין!

19 הודעות 3,283 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
גאווה לטייסת שלנו וגאווה לי חחח
אני מפורסם *_* חח וגם אלכס אבל בחרו תמונה שלי ואני שמח 😛

בברכה רס"ן ארתור ומפקד גף צילום אווירי - טייסת 106 חוד החנית
Hawk.Eyes מעצב טייסת חוד החנית
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
Hawk-Eyes כתב/ה:גאווה לטייסת שלנו וגאווה לי חחח
אני מפורסם *_* חח וגם בן אבל בחרו תמונה שלי ואני שמח 😛

ועדיף שיבחרו תמונה רק שלך....חחח סתם אנשים!
#3 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:[quote="Eagle_King"]וואלההה
אחלה כתבה,
ואני נשמתי...
וירסמו את הטייסת שלנו...

אח כמה אחלההה.

ואת 104 וVCFS מפקירים מאחור הא? חחח סתם בהצלחה לכולם, אהבתי את הכתבה על אבירי הצפון![/quote]

לא מפקירים אף אחד רק אי אפשר את כולם בבאת אחת. מי שרוצה שיצרו קשר איתנו ושיכתבו משהו ואנחנו נדאג שזה יגיע לפירסום.

נ.ב. - את החלק על אבירי הצפון כתב יותם.
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.