52 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון לכל מי שלא שם לב! גליון 175 טיסה מהכורסא אונליין!
דיון

לכל מי שלא שם לב! גליון 175 טיסה מהכורסא אונליין!

19 הודעות 3,283 צפיות לפני 19 שנים
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#1 · לפני 19 שנים
לכל מי שפיספס,

יצא גליון 175 של בטאון חיל האויר 😉

הפעם העלו את המדור טיסה מהכורסא אונליין! כולם מוזמנים לצפות:

http://www.iaf.co.il/Templates/Journal/Journal.In.aspx?lang=HE&folderID=1816&subfolderID=1817&docfolderID=1818&lobbyID=50&docID=26777

מקווה שנהנתם 😉
#4 · לפני 19 שנים
וואלההה
אחלה כתבה,
ואני נשמתי...
וירסמו את הטייסת שלנו...

אח כמה אחלההה.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 19 שנים
Eagle_King כתב/ה:וואלההה
אחלה כתבה,
ואני נשמתי...
וירסמו את הטייסת שלנו...

אח כמה אחלההה.

ואת 104 וVCFS מפקירים מאחור הא? חחח סתם בהצלחה לכולם, אהבתי את הכתבה על אבירי הצפון!
#8 · לפני 19 שנים
וואו יפה שהזכירו את Red Viper כפאטץ' לפאלקון 4 המקורי...

חבל רק שבינתיים AF לוקח את כל התהילה, ושלא בצדק. אבל כל זה ישתנה בקרוב... 😂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#10 · לפני 19 שנים
כן אני מסכים עם רמי מגיע להם אני מנוי של הבטאון אני מחר יקפוץ לקחת אותו
#12 · לפני 18 שנים
ומה עם מגיני הדרום בפלייט .ץ?

לא היה מגיע להם מקום בכתבה?

גיליוון יפה ,וחוד החנית נמצאת שם יפה 🙂 כל הכבוד
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#14 · לפני 18 שנים
ממש כל הכבוד גאווה לטייסת שלנו להיות במהדורה הזאת =].

#15 · לפני 18 שנים
כן...כל הכבוד!!..במיקרה קראתי את זה לפני שראיתי את האשכול הזה..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.