#1
·
לפני 19 שנים
לא מוצא לאיזה פורום לשייך את הפוסט הזה.
בין האימוטיקונים שאנו יכולים להישתמש בהם, אני לא מוצא thumbs up .(בוהן למעלה). למה?
זהו אחד מהיותר פופולריים בפורומים ומביע שביעות רצון ללא צורך במחיאות כפיים.
אם מישהו יוסיף אותו זה יכול להיות נחמד מאד.
תודה.
אגב עכשיו שאני חושב על זה גם את "מיתגלגל מצחוק על הריצפה " אני לא רואה.
בין האימוטיקונים שאנו יכולים להישתמש בהם, אני לא מוצא thumbs up .(בוהן למעלה). למה?
זהו אחד מהיותר פופולריים בפורומים ומביע שביעות רצון ללא צורך במחיאות כפיים.
אם מישהו יוסיף אותו זה יכול להיות נחמד מאד.
תודה.
אגב עכשיו שאני חושב על זה גם את "מיתגלגל מצחוק על הריצפה " אני לא רואה.





















.gif)


