#1
·
לפני 20 שנים
106thE-LOL כתב/ה:פשוט ענק!! על הכבוד יקיר! מתי נפסיק להזיל פה ריר?? ונתחיל להשתמש בשדה תעופה? יש השערה?
Mike_69th כתב/ה:אהה חמודה הגדר...אני לא יכול להגיד עליה משהו רע...סך הכל אני זה שתיקן את הפאשלות שהכנסת בה יקיר 😛
SoNiC306 כתב/ה:Mike_69th,
פשלות קוראות 😛





התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.