81 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 פרויקט רמת דוד .
דיון

פרויקט רמת דוד .

158 הודעות 16,489 צפיות לפני 20 שנים
#3 · לפני 20 שנים
ששששש זה סוד !
חחח סתם יקיר אוליי באמת תגלה מה אתה עושה ? 😄

Preflight Forums Administrator
#4 · לפני 20 שנים
במקרה של הבואינג ועוד כמה דגמים אלו דגמים מוכנים שהוא קיבל והו אפשוט מעביר אותם לקובץ LOD דרך הלודאדיטור וכך מכניס אותם לפאלקון.
#5 · לפני 20 שנים
DesertFalcon_117 כתב/ה:במקרה של הבואינג ועוד כמה דגמים אלו דגמים מוכנים שהוא קיבל והו אפשוט מעביר אותם לקובץ LOD דרך הלודאדיטור וכך מכניס אותם לפאלקון.

ד"א הדגמים הללו עולים כסף .

כל דיסק שלהם 700 דולר .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#6 · לפני 20 שנים
ניתן למצוא באתרים של של עיצוב וגרפיקה מלא מודלים חינמיים מכל הסוגים ...ג'יפים וכו'...שווה למי שרוצה להוסיף אותם לפאלקון ...
ניתן גם לקחת מודלים של פלייט סימולטור ולהוסיף אותם לפאלקון
#7 · לפני 20 שנים
sagid כתב/ה:ניתן למצוא באתרים של של עיצוב וגרפיקה מלא מודלים חינמיים מכל הסוגים ...ג'יפים וכו'...שווה למי שרוצה להוסיף אותם לפאלקון ...
ניתן גם לקחת מודלים של פלייט סימולטור ולהוסיף אותם לפאלקון

שגיא מה שאמרת כרגע מעוניין מאוד .

לגבי להכניס מודלים מFS2004 לפאלקון . שמעית שאפשר לעשות את זה אבל איך ?
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#8 · לפני 20 שנים
yakird אההה כן הדגמים שלהם מאוד יקרים יש להם 9 דיסקים אם אני לא טועה.

תקן אותי אם אני טועה אבל פאלקון לא קולט את הדגמים הכי טובים שלהם (זאת אומרת יש בהם יותר מידי קווים) אז אתה בוחר את הדגמים ברמה הבנונית שגם הם מדהימים לא? 💡

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.