99 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים איזה תת רמה=\
דיון

איזה תת רמה=\

16 הודעות 2,382 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
חיל האוויר.. נו באמת...




(כן זה מציק לי 😛 )
118...Big things are done secretly
#4 · לפני 19 שנים
מה הבעיה? רשום שם ברק F-16 D זה נכון לא? (אני נראה לי הולך לחטוף בראש בגלל ההודעה הזאת..)
עמרי גילת.
#5 · לפני 19 שנים
Gim3l כתב/ה:מה הבעיה? רשום שם ברק F-16 D זה נכון לא? (אני נראה לי הולך לחטוף בראש בגלל ההודעה הזאת..)

דגם C זה הדגם המופיע בתמונה
דגם D הוא דו מושבי עם דבשת
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#6 · לפני 19 שנים
גימל, אנחנו נוותר לך הפעם, אבל אף16 D הוא דו מושבי ויש לו כזה פס ריבועי כזה על הגב( מכשירים מיוחדים ניראה לי) זה הסימן זיהוי שלו
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#7 · לפני 19 שנים
חחח כן קורה לפעמים....כולנו בני אדם....

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
Gim3l,
אם אתה רוצה אני יסדר לך מישהו יתן לך בראש...
rubip, חיל האוויר.. טעויות עולות בחיי אדם שם...
118...Big things are done secretly
#9 · לפני 19 שנים
Slim, אני בספק אם מי שמעדכן את האתר מבין משהו במטוסים.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#10 · לפני 19 שנים
אוקיי אל תהרגו אותי... 💡
אמרו לי פעם אם לא תשאל לא תדע... חחח
אבל זה באמת די מביש...
עמרי גילת.
#11 · לפני 19 שנים
Gim3l, בקטנה חבר.

מישהו אמר פעם - "אם לא נטעה לא ננסה"

[צ'רצ'יל]
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 19 שנים
לא נורא גם זה קורה לפעמים,
כל בן אדם טועה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.