61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 תמונה קטנה...
דיון

תמונה קטנה...

36 הודעות 5,608 צפיות לפני 21 שנים
#2 · לפני 21 שנים
הנה עירן 4 תמונות של המודל החדש והמעולה של FF-3.1:
(נ.ב. אני מישתמש בFF-3.0 פשוט הכנסתי את המודל של 3.1)






#3 · לפני 21 שנים
כן ...כן...תודה..
את זה יש לי כבר....
על זה דיברתי שקיבלתי מרוב עוד לפני שפירסם לקהילה...פשוט משום מה לא התקנתי אותו עדיין....כנראה שהגיע הזמן... 😉 היום אני אתקין את זה ואני כבר אפרסם תמונות... 😎
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 21 שנים
טוב גם אני רוצה להשים כמה תמונות הם קצת ישנות אבל לא משנה

המראה עם פצצת הספייס


קטע מהטיסה

אני בקרוב יעלה את כל התמונות מההפצצה אבל הנה תמונה מהטיסה שלי ברשת עם יקיר
מי שרוצה לעשות טיסת רשת שיבוא אליי באיי סי קיו 215069824



הנה עוד תמונה שלי מדוגפייט עם טומקט שאני אוהב להתגרות בו 😄


הנה משהו שקרה בטעות בדוגפייט

Preflight Forums Administrator
#6 · לפני 18 שנים
איזו הקפצה חח של שנתיים!! 🥫 maxed4, הקפצה =שאתה מגיב להדועה שעברה יותר משבועיים מהתתגובה האחרונה
ואסור לעשות את זה וההועדדה האחרונה הייתה ב 2005... אז 💡

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.