68 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים תמונות של מטוסים שצילמתי
דיון

תמונות של מטוסים שצילמתי

31 הודעות 4,029 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
צילמתי תמונות של מטוסי נוסעים וגם צילמתי שחף והרקולס אני מקווה שתהנו מהתמונות

747 של לופטהנזה

שחף



איירבס של אוסטריאן



איירבס A340 של סוויס



ותמונה של הרקולס

ושחזרתי הביתה ראיתי יסעור אז צילמתי אותו

מאור פאר
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
מאור תמונות מדהימות,
חבל שההרקולס לא ביכות טובה אני פשוט אוהב את המטוס הזה..
כיף לך לראות תנועה כזאת רוב היום,הלוואי עליי.. 💡
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 19 שנים
Eagle King, אני גר בנאות שקמה
BlaZe, צילמתי במצלמה זה פשוט שמתי את זה שזה היה קטן
ואינה עוד תמונות של 747 של לופטהנזה



ותמונה לא קשורה של דגל המדינה ושל העירייה
מאור פאר
#8 · לפני 19 שנים
טוב נו עם התחלת אז בוא נמשיך:

היה מעל הבית שלנו מסוק שצילם בגובה סביר יחסית אז החלטי לצלם אותו, חבל שאי אפשר להקריב את התמונה רואים בבירור את האנשים שמצלמים..
ועוד מטוס נוסעים,
חבל שבאותו יום לא היה איזה הרקולס שטס בגובה נמוך:





ומטוס נוסעים:


זהו...
סליחה על הדאבל..

מקווה שנהנתם..
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#9 · לפני 19 שנים
תמונה יפה ותגיד אתה גר בקרית גנים?
אתמול המסוק הזה עבר מעל הבית שלי
מאור פאר
#10 · לפני 19 שנים
כן..
כמה רעש במסוק קטן..
אגב, אם תרצו שאגדיל את התמונה על מנת שתוכלו לראות יותר טוב את האנשים...
תגידו לי..
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#11 · לפני 19 שנים
Eagle King, אכן תגדיל בשביל שנראה את האנשים..
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#12 · לפני 19 שנים
תמונות יפות כולם,
בסוף פסח אני טס לפולין אם המשלחת של הטכני(לא של ח"א) ואצלם לכם תמונות מנתב"ג וגם מפולין-רק תחכו
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#14 · לפני 19 שנים
אני גר בנאות אשלים, ואכן בראשון יש יחסית תנועה רבה של מסוקים/מטוסים.
בונא שהרובינסון הקטן הזה טס מעל הבית שלי...הרגשתי כאילו אני בלבנון...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.